Dodatek do trzech gier z serii Zachodnie Królestwa: Architektów, Paladynów i Wicehrabiów.
Kroniki zachodniego królestwa to dodatek do trzech gier strategicznych z serii Zachodnie Królestwa - Architekci, Paladyni i Wicehrabiowie - wprowadzający tryb kampanii do tych zaawansowanych eurogier. Gracze rozgrywają kolejno każdą z gier serii, a ich sukcesy pozwalają na zebranie cennych ksiąg i zyskanie przewagi w dalszej rozgrywce. Kroniki wnoszą też tryby gry kooperacyjnej do każdej z gier serii Zachodnie Królestwa (gracze wspólnie rywalizują z nikczemnym namiestnikiem - AI), a także dodatkowe elementy do wykorzystania w zwykłej rozgrywce w planszówkach - Architekci, Paladyni i Wicehrabiowie Zachodniego Królestwa.
Każda część trylogii w trybie kampanii umożliwia zdobycie 3 wyjątkowych ksiąg. Aby je zebrać, należy spełnić określone wymagania: kto pierwszy, ten lepszy. Każda księga przynosi właścicielowi dodatkowe korzyści w kolejnych grach. Na każdej księdze widnieją 1 lub 2 herby. Pierwszy gracz, który zbierzeksięgi z 3 herbami jednego rodzaju (z 4 w rozgrywce dwuosobowej), otrzymuje dodatkową księgę jako nagrodę za swój wysiłek. Na koniec gracze mogą otrzymać do 3 ksiąg za ukończenie poszcz-gólnych rozgrywek na pierwszym bądź drugim miejscu. Księgi zebrane w ten sposób nie przynoszą jednak żadnych dodatkowych korzyści oraz nie posiadają herbów. Po rozegraniu wszystkich 3 gier, gracz z największą liczbą ksiąg zostaje zwycięzcą całej kampanii!
Zawartość pudełka:
- 2 plansze ksiąg (na odwrocie plansz namiestnika)
- 6 ksiąg architektów
- 6 ksiąg paladynów
- 6 ksiąg wicehrabiów
- 3 księgi herbów
- 3 żetony herbów
- 20 robotników namiestnika
- komponenty trybu kooperacji Architektów
- komponenty trybu kooperacji Paladynów
- komponenty trybu kooperacji Wicehrabiów
- instrukcja
Liczba graczy: 2-6 osób
Średni czas gry: ok. 60 - 240 minut
Wiek: 12+
Kroniki zachodniego królestwa to dodatek do trzech gier strategicznych z serii Zachodnie Królestwa - Architekci, Paladyni i Wicehrabiowie - wprowadzający tryb kampanii do tych zaawansowanych eurogier. Gracze rozgrywają kolejno każdą z gier serii, a ich sukcesy pozwalają na zebranie cennych ksiąg i zyskanie przewagi w dalszej rozgrywce. Kroniki wnoszą też tryby gry kooperacyjnej do każdej z gier serii Zachodnie Królestwa (gracze wspólnie rywalizują z nikczemnym namiestnikiem - AI), a także dodatkowe elementy do wykorzystania w zwykłej rozgrywce w planszówkach - Architekci, Paladyni i Wicehrabiowie Zachodniego Królestwa.
Każda część trylogii w trybie kampanii umożliwia zdobycie 3 wyjątkowych ksiąg. Aby je zebrać, należy spełnić określone wymagania: kto pierwszy, ten lepszy. Każda księga przynosi właścicielowi dodatkowe korzyści w kolejnych grach. Na każdej księdze widnieją 1 lub 2 herby. Pierwszy gracz, który zbierzeksięgi z 3 herbami jednego rodzaju (z 4 w rozgrywce dwuosobowej), otrzymuje dodatkową księgę jako nagrodę za swój wysiłek. Na koniec gracze mogą otrzymać do 3 ksiąg za ukończenie poszcz-gólnych rozgrywek na pierwszym bądź drugim miejscu. Księgi zebrane w ten sposób nie przynoszą jednak żadnych dodatkowych korzyści oraz nie posiadają herbów. Po rozegraniu wszystkich 3 gier, gracz z największą liczbą ksiąg zostaje zwycięzcą całej kampanii!
Zawartość pudełka:
- 2 plansze ksiąg (na odwrocie plansz namiestnika)
- 6 ksiąg architektów
- 6 ksiąg paladynów
- 6 ksiąg wicehrabiów
- 3 księgi herbów
- 3 żetony herbów
- 20 robotników namiestnika
- komponenty trybu kooperacji Architektów
- komponenty trybu kooperacji Paladynów
- komponenty trybu kooperacji Wicehrabiów
- instrukcja
Liczba graczy: 2-6 osób
Średni czas gry: ok. 60 - 240 minut
Wiek: 12+
Szczegóły
Tytuł: Kroniki zachodniego królestwa (83553)Podtytuł: Wiek: 12+
Autor: Shem Phillips, S J Macdonald, Mihajlo Dimitrievski
Producent: Portal Games
Kod paskowy: 5902560383553
Oprawa: pudełko
Recenzje
Informacje:
Klienci, którzy kupili oglądany produkt kupili także:
Niedźwiedź i słowik
Muza
Escape Quest. Sam w Salem
Egmont