Zarządzanie jakością w usługach publicznych

CeDeWu

  • Rok wydania: 2020
  • Format: 16,5 x 23,5 cm
  • Oprawa: miękka
Wysyłka:
1 - 3 dni robocze + czas dostawy
Sugerowana cena
47,00 PLN
Nasza cena
45,23 PLN
Oszczędzasz 4%
Najniższa cena w ciągu ostatnich 30 dni: 38,17 zł



Na początku XXI wieku jednym z najważniejszych przejawów osiągnięcia wysokiego poziomu cywilizacyjnego kraju jest dostarczanie usług publicznych o wysokiej jakości. W przeszłość odchodzą czasy, w których odbiorca usług publicznych nic nie znaczył. Obecnie w sercu sprawnie działającej administracji publicznej znajduje się obywatel. Autorzy opisując zwrot w stronę doskonalenia jakości usług publicznych na całym świecie, równocześnie podają rekomendacje do zmian w polskich usługach publicznych.

Niniejsza książka zawiera opis ewolucji systemów zarządzania w administracji publicznej na całym świecie od lat 1960. do lat współczesnych. Zostały w niej dokładnie przedstawione takie koncepcje, jak: Nowa Administracja Publiczna (New Public Administration), Nowe Zarządzanie w Sektorze Publicznym (New Public Management), czy też koncepcja Modernizującego się Rządu (Reinventing Government).

W książce w rozbudowany sposób zostały opisane systemy zarządzania jakością w usługach publicznych, począwszy od norm ISO, modelu EFQM i podejścia TQM, a skończywszy na koncepcjach Strategicznej Karty Wyników oraz brytyjskiego systemu Best Value.

Ponadto, książka zawiera opis implementacji poszczególnych systemów, z wykorzystaniem szeregu metod i narzędzi, stosowanych w zarządzaniu jakością. Liczne przykłady wdrażania systemów zarządzania jakością w Polsce i krajach wysoko rozwiniętych mogą być pomocne menedżerom administracji publicznej w Polsce w dokonywaniu pozytywnych zmian w swoich instytucjach.

Szczegóły

Tytuł: Zarządzanie jakością w usługach publicznych
Autor: Krzysztof Opolski, Piotr Modzelewski
Wydawnictwo: CeDeWu
ISBN: 9788381024402
Języki: polski
Rok wydania: 2020
Ilość stron: 190
Format: 16,5 x 23,5 cm
Oprawa: miękka

Recenzje