Książka podejmuje bardzo ważny, a jednocześnie mocno zaniedbany i słabo opisany w polskiej literaturze temat pracy w grupach. Wspomniane rozwiązanie niekiedy traktowane jest jako strategia pracy, innym razem jako metoda, a czasami tylko jako forma organizowania zajęć. Znaczenie pracy grupowej dostrzeżone zostało na początku XX wieku, kiedy w wyniku krytyki tradycyjnych form edukacji zaczęto poszukiwać rozwiązań inspirowanych potencjałem dzieci i ich potrzebami (...). Z uwagi na temat traktuję pomysł na książkę jako bardzo trafny.
- fragment recenzji dr hab. Agnieszki Nowak-Łojewskiej, prof.UG
- fragment recenzji dr hab. Agnieszki Nowak-Łojewskiej, prof.UG
Szczegóły
Tytuł: Nauczycielskie koncepcje dziecięcej pracy grupowej w klasach początkowychAutor: Małgorzata Pilecka
Wydawnictwo: Adam Marszałek
ISBN: 9788381803731
Języki: polski
Rok wydania: 2020
Ilość stron: 199
Oprawa: miękka
Redakcja: Pilecka Małgorzata