?50 praw marketingu Kotarbińskiego? to wyjątkowo praktyczna publikacja dedykowana przedsiębiorcom, właścicielom firm, zarządom, zespołom marketingu i każdemu, kto uważa, że marketing jest ważny w jego pracy. Jacek Kotarbiński zebrał w niej 30 lat swojego doświadczenia zawodowego w marketingu. W żartobliwej formie przedstawia nieformalne prawa rządzące działaniami marketingowymi. To zbiór bardzo konkretnych i cennych wskazówek dla przedsiębiorców małych, dużych i średnich oraz marketerów. Wszystkie inspirowane praktyką zawodową autora, wzbogacone anegdotami i przykładami z życia.
"Ostatnie trzy dekady to feeria zmian sposobów zarządzania firmami, wyzwań technologicznych, całkowitego przeobrażenia zachowań i priorytetów klienta. Dla wielu przedsiębiorców ten okres jest szokujący, ponieważ nigdy nie byli przygotowani do tak szalonego tempa zmian. Dziś proces zmiany jest kluczowym wyznacznikiem rozwoju każdej organizacji. Ta z kolei jest paliwem napędowym marketingu, który skupia w sobie wszystkie nitki informacji, a na ich podstawie może rozwijać firmę. Niestety, nadal na przeszkodzie przedsiębiorcom stoi typowa mentalność, która ogranicza myślenie o marketingu do narzędzi wspierających sprzedaż, reklamy czy najróżniejszych wymyślnych technik manipulacji i propagandy. (?)Chciałbym, by ta książka dostarczyła odrobiny inspiracji i refleksji każdemu, kto buduje i rozwija swoją firmę." Ze wstępu autora
Szczegóły
Tytuł: 50 praw marketingu KotarbińskiegoAutor: Jacek Kotarbiński
Wydawnictwo: Wydawnictwo Naukowe PWN
ISBN: 9788301215552
Języki: polski
Rok wydania: 2020
Ilość stron: 198
Format: 16.5x23.5cm
Oprawa: Miękka
Recenzje
Informacje:
Klienci, którzy kupili oglądany produkt kupili także:
Sprawność emocjonalna
Feeria
Ja, diablica. Pocket
W.A.B.
Wiosna Pory roku krok po kroku
AWM Agencja Wydawnicza Jerzy Mostowski
Dama ze szmaragdami
Lira
Bardzo zimna wiosna. Tom 1
W.A.B.
Ja, anielica
W.A.B.
Dama z wahadełkiem
Wielkie Litery
Wielkie Litery
Lira Publishing Wielkie Litery
Pięć stawów.
Dom bez adresu
Dom bez adresu
Prószyński i S-ka
Stanisława Celińska. Niejedno przeszłam
Prószyński i S-ka