Autor w ciekawy sposób prezentuje pełną złożoność zjawisk, które obecnie zachodzą w coraz bardziej zautomatyzowanym świecie biznesu: zmian gospodarczych, technologicznych i społecznych, oraz podpowiada, jakie działania można podjąć, aby za tymi zmianami nadążyć i odnaleźć się w nieustannie ewoluującej rzeczywistości. Kluczową rolę Jérémy Lamri przypisuje kształtowaniu nowych kompetencji. Umiejętności, które gwarantują sukces zawodowy w XXI w., różnią się znacznie od tych, które były pożądane jeszcze niedawno. Podczas gdy profesjonaliści XX w. stosowali tzw. kompetencje rutynowe, ostatnie dwie dekady pokazały, że wzrosło zapotrzebowanie na umiejętności interakcji i analizy. Pracodawcy cenią obecnie osoby potrafiące się uczyć i adaptować do nowych ról w organizacji, kreatywne i wykazujące inicjatywę. W obliczu szybkości i różnorodności informacji, aby osiągać ponadprzeciętne rezultaty, powinniśmy nauczyć się efektywnej komunikacji oraz sprawnej pracy zespołowej. Autor nakreśla kierunek działania, który ułatwi zarówno pracownikom, jak i pracodawcom sprostać wyzwaniom XXI wieku.
Szczegóły
Tytuł: Kompetencje XXI wiekuAutor: Jérémy Lamri
Wydawnictwo: Wolters Kluwer
ISBN: 9788381878159
Język oryginału: polski
Języki: polski
Rok wydania: 2020
Ilość stron: 212
Oprawa: twarda
Recenzje
Informacje:
Klienci, którzy kupili oglądany produkt kupili także:
Kicia Kocia. Co zasiejemy w ogródku?
Media Rodzina
Jak myśleć o sobie dobrze?
Otwarte
Ocean to pikuś
Media Rodzina
Afryka Kazika
BIS
Machiną przez Chiny
Pogotowie Kazikowe