Przyszłość marketingu
Koncepcje, metody, technologie. Teoria i zastosowanie

Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego

  • Rok wydania: 2020
  • Oprawa: miękka
Wysyłka:
Niedostępna
Sugerowana cena
58,90 PLN
Nasza cena
53,51 PLN
Oszczędzasz 10%
Najniższa cena w ciągu ostatnich 30 dni: 0,00 zł



Ostatnie lata przyniosły prawdziwą eksplozję nowych koncepcji, metod i technologii stosowanych w marketingu. Dowodzą one jak żywą, ewoluującą i podlegającą trendom jest sfera biznesu i zarządzania. Marketing często ulega modom i jest podatny na łatwe wyjaśnienia, dlatego niektórych fascynuje, a u innych budzi niechęć, zachwyca, ale też wywołuje sprzeciw. Z jednej strony jest gloryfikowany, a z drugiej - często deprecjonowany. Zrozumienie marketingu i określenie jego przyszłości mogą dokonać się jedynie poprzez poznanie kierunków jego zmian, nowych obszarów zastosowania, alternatywnych sposobów wykorzystania. W książce zaprezentowano trzydzieści dwie koncepcje, metody, technologie, które pozwolą zarówno docenić współczesny marketing, jak i poznać marketing jutra.

Szczegóły

Tytuł: Przyszłość marketingu
Podtytuł: Koncepcje, metody, technologie. Teoria i zastosowanie
Autor: Dominika Kaczorowska-Spychalska, Kalińska-Kula Magdalena, Agata Mardosz-Grabowska, Agata Matuszewska-Kubicz
Wydawnictwo: Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego
ISBN: 9788382202809
Języki: polski
Rok wydania: 2020
Ilość stron: 406
Oprawa: miękka
Redakcja: Kozielski Robert

Recenzje