W książce zaprezentowano problematykę budowania i rozwoju trwałych relacji pomiędzy uczelnią publiczną a przedsiębiorstwami. Procesowe podejście do planowania oraz implementacji współpracy uczelni z interesariuszami ze środowiska biznesu pozwala budować partnerskie relacje z przedsiębiorstwami, co przekłada się na szereg korzyści społecznych i ekonomicznych.
Wśród omówionych zagadnień m.in.:
? rosnąca rola zaufania jako czynnika stymulującego interakcje społeczne i biznesowe pomiędzy współpracującymi organizacjami
? geneza i rola relacji we współczesnym zarządzaniu i budowaniu wartości
? jak przeobrazić jednorazową współpracę w relację opartą na wspólnych fundamentach, czyniąc z uczelni podmiot, który inicjuje współpracę i aktywnie dba o jej jakość
? pełna charakterystyka czynników i metod zarządzania relacjami z interesariuszami przez władzę uczelni publicznych.
Szczegóły
Tytuł: Rozwój relacji uczelni publicznych z przedsiębiorstwami - ujęcie modeloweAutor: Magdalena Ławicka
Wydawnictwo: CeDeWu
ISBN: 9788381024198
Język oryginału: polski
Języki: polski
Rok wydania: 2020
Ilość stron: 260
Format: 16.5x23.5cm
Oprawa: Miękka
Waga: 0.3 kg