W najnowszej części rodzeństwo Tuttle staje naprzeciw biznesmenów, właścicieli korporacji, którzy, dzięki będącym u władzy znajomym, starają się ograniczyć konkurencję. Nasi bohaterowie, aby pomóc swoim bliskim, sprzedają jedzenie w kampanii, której zadaniem ma być zdobycie rozgłosu i poparcia, aby zmienić istniejące regulacje uniemożliwiające małym firmom wybicie się i sprawiedliwe konkurowanie na rynku. Tym samym przekazują oni czytelnikom takie wartości jak uczciwa konkurencja, równość wobec prawa, potępianie kumoterstwa, czy pozytywnie rozumiany lobbing.
Ta część serii jest zainspirowana książką znakomitego popularyzatora myśli wolnościowej, Henry'ego Hazlitta Ekonomia w jednej lekcji, która również została wydana nakładem naszego wydawnictwa.
Ta część serii jest zainspirowana książką znakomitego popularyzatora myśli wolnościowej, Henry'ego Hazlitta Ekonomia w jednej lekcji, która również została wydana nakładem naszego wydawnictwa.
Szczegóły
Tytuł: Bliźnięta Tuttle w obronie uczciwej konkurencjiAutor: Connor Boyack
Wydawnictwo: Instytut Ludwiga von Misesa
ISBN: 9788365086297
Rok wydania: 2020
Ilość stron: 60
Recenzje
Informacje:
Klienci, którzy kupili oglądany produkt kupili także:
500 naklejek Owady i robaki
Zielona Sowa
Mała owieczka
Wilga
Kicia Kocia na basenie
Media Rodzina
Bliźnięta Tuttle poznają prawo
Instytut Ludwiga von Misesa
CzuCzu Dłuuugie rysowanki. Zwierzęta. Chwytam kredkę
Wiek: 18m+
Wiek: 18m+
Bright Junior Media
CzuCzu Dłuuugie rysowanki. Pojazdy. Koloruję
Wiek: 2+
Wiek: 2+
Bright Junior Media
Bliźnięta Tuttle i potwór z Wyspy Jekylla
Instytut Ludwiga von Misesa
300 naklejek. Pojazdy
Zielona Sowa