"Program zajęć edukacji polonistycznej dla uczniów ze specjalnymi potrzebami" to podręcznik, który doskonale odpowiada zwiększonym wymaganiom, jakie stawiają systemowi nauczania uczniowie ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi.
Edukacja polonistyczna jest jednym z fundamentów wykształcenia. Każde dziecko powinno otrzymać wszechstronną pomoc w jak najlepszym opanowaniu języka ojczystego i gruntownym poznaniu rodzimej kultury, a wsparcie to powinno być tym większe, im większe potrzeby ma dziecko.
Omawiana publikacja zawiera szczegółowy, skonstruowany według najnowszych wytycznych, program zajęć z języka polskiego dla uczniów ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi.
Podręcznik jest adresowany szczególnie do:
- nauczycieli wychowania przedszkolnego i wczesnoszkolnego;
- uczniów nauczania początkowego z trudnościami w mówieniu, czytaniu, pisaniu oraz zagrożonych dysleksją, mających trudności w opanowaniu zasad ortografii i gramatyki;
- małoletnich z klas 1-3 z niepełnosprawnością intelektualną w stopniu lekkim, z niepełnosprawnością intelektualną w stopniu umiarkowanym oraz cierpiących na deficyty rozwojowe w zakresie percepcji wzrokowej i słuchowej.
Autorki książki - Alicja Tanajewska i Renata Naprawa - to zgrany duet specjalistek od nauczania początkowego dzieci ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi, znany m.in. z doskonale przyjętego elementarza "Uczę się czytać, pisać i liczyć" adresowanego do podopiecznych szkół specjalnych. Renoma autorek pozwala nam z czystym sumieniem zarekomendować tę pozycję zarówno uczniom ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi, jak i ich opiekunom!
Edukacja polonistyczna jest jednym z fundamentów wykształcenia. Każde dziecko powinno otrzymać wszechstronną pomoc w jak najlepszym opanowaniu języka ojczystego i gruntownym poznaniu rodzimej kultury, a wsparcie to powinno być tym większe, im większe potrzeby ma dziecko.
Omawiana publikacja zawiera szczegółowy, skonstruowany według najnowszych wytycznych, program zajęć z języka polskiego dla uczniów ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi.
Podręcznik jest adresowany szczególnie do:
- nauczycieli wychowania przedszkolnego i wczesnoszkolnego;
- uczniów nauczania początkowego z trudnościami w mówieniu, czytaniu, pisaniu oraz zagrożonych dysleksją, mających trudności w opanowaniu zasad ortografii i gramatyki;
- małoletnich z klas 1-3 z niepełnosprawnością intelektualną w stopniu lekkim, z niepełnosprawnością intelektualną w stopniu umiarkowanym oraz cierpiących na deficyty rozwojowe w zakresie percepcji wzrokowej i słuchowej.
Autorki książki - Alicja Tanajewska i Renata Naprawa - to zgrany duet specjalistek od nauczania początkowego dzieci ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi, znany m.in. z doskonale przyjętego elementarza "Uczę się czytać, pisać i liczyć" adresowanego do podopiecznych szkół specjalnych. Renoma autorek pozwala nam z czystym sumieniem zarekomendować tę pozycję zarówno uczniom ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi, jak i ich opiekunom!
Kraj produkcji: Polska
Producent:
Difin sp. z o.o.
ul. Kostrzewskiego 1
00-768 Warszawa (Polska)
tel: 228514561
email: info@difin.pl
Szczegóły
Tytuł: Program zajęć edukacji polonistycznej dla uczniów ze specjalnymi potrzebamiAutor: Alicja Tanajewska, Renata Naprawa
Wydawnictwo: Difin
ISBN: 9788380858862
Języki: polski
Rok wydania: 2020
Ilość stron: 138
Oprawa: miękka
Redakcja: Difin
Recenzje
Informacje:
Klienci, którzy kupili oglądany produkt kupili także:
Teoretyczne i praktyczne wymiary procesu..
Wydawnictwo Uniwersytetu Gdańskiego
Nauczanie teorii umysłu
Harmonia
Nauczanie podstaw teorii umysłu
Harmonia