Książka przybliża czytelnikowi doświadczenia praktyków branży interaktywnej. Nowe wydanie pozwala poznać współczesne trendy w marketingu internetowym, ukazać szerszy kontekst zmian dokonujących się w internecie, zrozumieć, że nowoczesny marketer to osoba kochająca technologie, a przede wszystkim wybrać skuteczną metodę realizacji kampanii marketingowych w internecie.  Marketing internetowy to dziś jedna z najbardziej skutecznych form promocji i reklamy, w czasach kryzysu jest remedium dla firm, których nie stać na drogie formaty marketingowe, często stosowane w sposób nieprzemyślany. Książka pozwala poznać obecnych i przyszłych klientów, dla których internet jest miejscem, w którym chcą, lubią i zamierzają funkcjonować w przyszłości.  Z nowego wydania czytelnik dowie się:      jak mierzyć siłę i potencjał marki?     jak powinna być zbudowana platforma e-commerce?     dlaczego Content is The King?     czym jest marketing 3.0?     dokąd zmierzają socjal media?     dlaczego less is more?     jak dbać o klienta w sieci?     jak wykorzystując omnichannel dotrzeć do klienta ze spójnym przekazem?     o jakich wymogach formalnoprawnych pamiętać?     w jaki sposób skorzystać z fenomenu Biga data i automatyzować marketing?     jak przeprowadzić skuteczną kampanię e-mail i mobile marketingową?     jak budować przewagę konkurencyjną wykorzystując nowoczesne technologie?
				                
            Kraj produkcji: PL
Producent:
WYDAWNICTWO NAUKOWE PWN SPÓŁKA AKCYJNA
UL. GOTTLIEBA DAIMLERA 2
02-460 Warszawa (PL)
tel: 226954800
email: [email protected]
Szczegóły
Tytuł: E-marketingPodtytuł: Współczesne trendy. Pakiet startowy
Wydawnictwo: Wydawnictwo Naukowe PWN
ISBN: 9788301215156
Języki: polski
Rok wydania: 2023
Ilość stron: 550
Format: 16.5x23.5cm
Oprawa: Miękka
Waga: 0.87 kg
Redakcja: Królewski Jarosław, Sala Paweł


