Niemiecki w pracy: Usługi.
Deutsch im Beruf: Dienstleistungen

Poltext

  • Rok wydania: 2021
  • Format: 14.5x21.0cm
  • Oprawa: Miękka ze skrzydełkami
Wysyłka:
2-3 dni robocze + czas dostawy
Sugerowana cena
47,00 PLN
Nasza cena
44,33 PLN
Oszczędzasz 6%
Najniższa cena w ciągu ostatnich 30 dni: 37,00 zł



Chcesz rozpocząć pracę w placówce leczniczo-opiekuńczej w Niemczech? Rozwinąć karierę w gastronomii? Spróbować sił w call center bądź innym zakładzie usługowym?

Odpowiedzią na powyższe potrzeby będzie ten podręcznik powstały we współpracy Uniwersytetu Warszawskiego
i Bergische Universität Wuppertal. W prosty sposób pozwoli ci on na doskonalenie branżowego języka niemieckiego.

Wszyscy bohaterowie tej książki to postacie stworzone na bazie prawdziwych osób i wydarzeń z niemieckich i austriackich miejsc pracy. Na podstawie scenek z ich udziałem prześledzisz i przećwiczysz słownictwo, wyrażenia oraz elementy gramatyki spotykane w zakładach usługowych, takich jak placówki leczniczo-opiekuńcze, restauracje czy centra obsługi telefonicznej. Dzięki temu będziesz w stanie skutecznie komunikować się po niemiecku w pracy i poza nią.

W książce znajdziesz:
  - dialogi i inne teksty w języku niemieckim wraz z ich tłumaczeniami na język polski oraz ich nagrania,
  - komentarze kulturoznawcze i gramatyczne,
  - ćwiczenia oraz klucz do ćwiczeń,
  - glosariusze,
  - grafiki sytuacyjne.

Krótkie dialogi związane z usługami pozwolą dowiedzieć się, na przykład, jak przebiegają small talki między pracownikami, jak wygląda organizacja pracy czy w jaki sposób reagować na trudne sytuacje i potencjalne problemy.


Dr Przemysław Wolski jest starszym wykładowcą w Centrum Kształcenia Nauczycieli Języków Obcych i Edukacji Europejskiej Uniwersytetu Warszawskiego, gdzie prowadzi zajęcia z dydaktyki i praktycznej nauki języka niemieckiego. Wykładał dydaktykę w wyższych szkołach pedagogicznych w Halden (Norwegia), Györ (Węgry), Krems (Austria), Freiburg (Niemcy). Jest autorem licznych podręczników i materiałów do nauki języków obcych, programów nauczania oraz publikacji naukowych.

Mgr Sabrina Zeaiter jest lingwistką w Instytucie Anglistyki i Studiów Amerykańskich na Uniwersytecie w Marburgu, gdzie pracuje nad doktoratem w zakresie badań edukacyjnych i do roku 2019 była współorganizatorką projektu Inverted Classroom. Napisała pracę magisterską z zakresu językoznawstwa porównawczego i socjolingwistyki. Jako była specjalistka w zakresie zapewniania jakości na studiach ma doświadczenie w doradzaniu, jak trwale zapewnić i rozwijać jakość w nauczaniu i uczeniu się. Oprócz działalności akademickiej była zatrudniona w wielu sektorach gospodarki (w tym w sektorze produkcyjnym i usługowym). Pracowała również jako trener, tutor, wykładowca i tłumacz biznesowego języka niemieckiego i biznesowego angielskiego w świecie biznesu. Posiada również wykształcenie w zakresie dydaktyki
i zarządzania zmianami systemowymi, jest także radną na szczeblu powiatowym i lokalnym. Obecnie jest koordynatorem projektu badawczego BMBF RoboPraX, który zajmuje się wykorzystaniem robotów humanoidalnych w edukacji szkolnej. Jej publikacje obejmują m.in. książki Odwrócona klasa - Następny etap - nauczanie i uczenie się w XXI wieku oraz Odwrócona klasa - przeszłość, teraźniejszość i przyszłość - nauczanie i uczenie się zorientowane na kompetencje w XXI wieku.

REDAKCJA NAUKOWA
Prof. dr Christian Efing zajmuje się dydaktyką języka i literatury niemieckiej na Uniwersytecie w Wuppertalu (Bergische Universität Wuppertal). Od roku 2015 kieruje projektem współpracy instytucjonalnej z Uniwersytetem Warszawskim, na którym wielokrotnie obejmował stanowisko profesora wizytującego w Uniwersyteckim Kolegium Kształcenia Nauczycieli Języka Niemieckiego. W latach 2017-2022 pełni funkcję profesora afiliowanego UW.

Szczegóły

Tytuł: Niemiecki w pracy: Usługi.
Podtytuł: Deutsch im Beruf: Dienstleistungen
Autor: Wolski Przemysław, Zeaiter Sabrina
Wydawnictwo: Poltext
ISBN: 9788381752206
Języki: polski, niemiecki
Rok wydania: 2021
Ilość stron: 300
Format: 14.5x21.0cm
Oprawa: Miękka ze skrzydełkami

Recenzje