Serwisy internetowe instytucji kultury w Polsce

Wydawnictwo Naukowe UMK

  • Rok wydania: 2021
  • Oprawa: Miękka
Wysyłka:
Niedostępna
Sugerowana cena
39,20 PLN
Nasza cena
35,63 PLN
Oszczędzasz 10%
Najniższa cena w ciągu ostatnich 30 dni: 0,00 zł



Serwis internetowy stanowi jeden ze strategicznych elementów budowania wizerunku instytucji oraz niejednokrotnie podstawowy kanał informacyjny dla ich klientów. Posiadanie poprawnie zaprojektowanej i funkcjonalnej witryny jest od wielu lat nieodzowne.
 
Aspektem rozważanym na łamach monografii jest wykorzystanie najnowszych rozwiązań IT w budowie serwisów internetowych instytucji kultury w Polsce. Obiektem autorskich badań stały się zaś biblioteki, centra kultury, filharmonie, opery, instytucje filmowe, teatry, muzea i galerie.
 
Poddano weryfikacji takie czynniki wpływające na odbiór i poprawne funkcjonowanie strony, jak: technologie wykonania serwisu, obecność instytucji w mediach społecznościowych, audyt dostępności i optymalizacji dla wyszukiwarek, testy mobilności oraz występowanie podstawowych funkcjonalności (m.in. wielojęzyczność, BIP, RSS).
 
 


Szczegóły

Tytuł: Serwisy internetowe instytucji kultury w Polsce
Autor: Mariusz Jarocki, Paweł Marzec
Wydawnictwo: Wydawnictwo Naukowe UMK
ISBN: 9788323143574
Języki: polski
Rok wydania: 2021
Ilość stron: 206
Oprawa: Miękka

Recenzje