Kompetencje matematyczne i naukowo-techniczne w edukacji wczesnoszkolnej - studium empiryczne
Adam Marszałek
Kompetencje matematyczne i naukowo-techniczne w edukacji wczesnoszkolnej – studium empiryczne
Przez wzgląd na wysoką rangę przypisywaną we współczesnych czasach kompetencjom kluczowym interesujące wydaje się poznanie opinii na ich temat osób zaangażowanych w proces kształcenia na poziomie edukacji początkowej. Przedstawione w książce rozważania teoretyczne i wyniki badań stanowią zarówno próbę spojrzenia na wąski wycinek rzeczywistości edukacyjnej odnoszący się do pierwszego etapu kształcenia, jak i diagnozę kompetencji matematycznych oraz podstawowych kompetencji naukowo-technicznych trzecioklasistów. Istotną wartością prezentowanych analiz jest uwzględnienie trzech perspektyw w ocenie badanych kompetencji: uczniów, ich rodziców i nauczycieli, które jest jednocześnie wyrazem uznania dla pełnoprawnej roli tych trzech podmiotów w procesie edukacyjnym.
Interesującymi – z dydaktycznego punktu widzenia – efektami badań były ocena poszczególnych elementów kompetencji matematycznych i naukowo-technicznych oraz wskazanie obszarów, które stwarzają możliwości podjęcia działań zmieniających postawę uczniów wobec matematyki, techniki i prowadzenia badań.
Szczegóły
Tytuł: Kompetencje matematyczne i naukowo-techniczne w edukacji wczesnoszkolnej - studium empiryczneAutor: Barbara Dudel, Małgorzata Głoskowska-Sołdatow
Wydawnictwo: Adam Marszałek
ISBN: 9788380198081
Języki: polski
Rok wydania: 2021
Ilość stron: 172
Oprawa: Miękka
Recenzje
Informacje:
Klienci, którzy kupili oglądany produkt kupili także:
Edukacja medialna w kształceniu wczesnoszkolnym
Wydawnictwo Pedagogiczne ZNP
Psychoarytmetyka
Wydawnictwo Naukowe PWN
Pedagogika przedszkolna z metodyką
Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego