Religia - media - popkultura

Więź

  • Rok wydania: 2020
  • Format: 14.5x20.0cm
  • Oprawa: Miękka ze skrzydełkami
Wysyłka:
1 - 3 dni robocze + czas dostawy
Sugerowana cena
35,00 PLN
Nasza cena
25,12 PLN
Oszczędzasz 29%
Najniższa cena w ciągu ostatnich 30 dni: 23,84 zł



Podstawowe doświadczenia ludzi wydarzają się dziś w świecie kultury popularnej, dlatego teologia nie może wypowiadać tej kulturze wojny, ale musi stać się jednym z mieszkańców popkulturowej krainy. Zmiany zachodzące w wieku multimediów skłaniają do nowego przemyślenia tradycyjnych wyobrażeń o Bogu, religii i religijności. Dla autorów tej książki popkultura jest autentycznym źródłem teologii, locus theologicus – miejscem, w którym spotyka się Boga. Nie wahają się też stwierdzić, że Kościół instytucjonalny przespał przełom związany z przekształceniami mediów, a także ludzkiej mentalności i potrzeb – wciąż nazbyt często „przekazuje” lub „transmituje”, zamiast „komunikować”.

Producent:
Towarzystwo Więź
Trębacka 3
00-074 Warszawa (Polska)
tel: 228281808
email: handlowy@wiez.pl


Szczegóły

Tytuł: Religia - media - popkultura
Autor: Józef Majewski, Marta Kokoszczyńska
Wydawnictwo: Więź
ISBN: 9788365424853
Języki: polski
Rok wydania: 2020
Ilość stron: 220
Format: 14.5x20.0cm
Oprawa: Miękka ze skrzydełkami
Waga: 0.285 kg

Recenzje