Marketing religijny to dziedzina w Polsce mało znana i budząca nieufność. W Kościele wciąż zauważa się pewien dystans wobec korzystania z technik reklamowych, wynikający zapewne z kojarzenia ich ze sprzedażą, działalnością komercyjną, zyskiem, a nawet manipulacją i kłamstwem. Jak jednak zauważa ks. Andrzej Draguła, instrumenty kryjące się pod terminami „marketing” i „reklama” same w sobie nie są ani dobre, ani złe. Przekonuje, że Kościół powinien uczyć się od marketingowców m.in. metod badania potrzeb oraz rozpoznawania mechanizmów rządzących ludzkimi wyborami. Pozwoli to spojrzeć na wiele starych metod duszpasterskich z nowego punktu widzenia. Wiara i ekonomia, Kościół i rynek, zbawienie i marka, duszpasterstwo i marketing są sobie bliższe, niż nam się wydaje.
Szczegóły
Tytuł: Kościół na rynkuPodtytuł: Aeseje pastoralne
Autor: Andrzej Draguła
Wydawnictwo: Więź
Seria: Biblioteka więzi
ISBN: 9788365424969
Języki: polski
Rok wydania: 2020
Ilość stron: 382
Format: 14.5x21.5cm
Oprawa: Twarda
Waga: 0.575 kg
Recenzje
Informacje:
Klienci, którzy kupili oglądany produkt kupili także:
Tyfus teraz słowiki
Oficyna 21
Poezje Wybór
Towarzystwo Naukowe KUL
Kronika Niedzielna
Czytelnik
Mądrość świata
Fundacja Świętego Mikołaja
Klucz do Ewangelii św. Jana
Wydawnictwo M