Publikacja ta jest cenna przede wszystkim ze względu na wielowątkowe pole zainteresowań Autorki, a także z powodu obszernej reprezentacji jej wiedzy. Ważne jest również to, by wątki przewijające się w prezentowanej pracy ciągle przebijały się do elementarnej, nawet podstawowej świadomości teoretycznej i praktycznej oraz były obecne w myśleniu akademickim i nie tylko. Znaczenie ma perspektywa poznania współczesnego świata z punktu widzenia tych, którzy czują materię, posiedli bowiem umiejętność oswajania nieustannych i coraz szybciej następujących zmian w globalizującym się społeczeństwie. W tę perspektywę wpisuje się ważny problem uczenia się na błędach jako naturalnej strategii wykorzystywanej w codziennych sytuacjach, przy czym Autorka pracy ujmuje błąd uczniowski jako punkt wyjścia organizowanego działania pedagogicznego, które wychodząc właśnie od niego, umożliwia dzieciom zbudowanie nowego sposobu rozumienia zjawisk, problemów oraz konstruowania strategii myślowych i działaniowych.
Szczegóły
Tytuł: Pedagogiczna kategoria błęduAutor: Iwona Kopaczyńska
Wydawnictwo: Impuls
ISBN: 9788380958760
Rok wydania: 2021
Ilość stron: 168
Recenzje
Informacje:
Klienci, którzy kupili oglądany produkt kupili także:
Autyzm i dieta
O czym warto wiedzieć
O czym warto wiedzieć
Inwestycje
Depresje u osób młodych
Medical Education
Dualność oceniania w szkolnictwie polskim
Wydawnictwo Naukowe Uniwersytetu Szczecińskiego