Zarządzanie przez jakość w usługach zdrowotnych (wyd. IV)

CeDeWu

  • Rok wydania: 2021
  • Oprawa: Miękka
Wysyłka:
1 - 3 dni robocze + czas dostawy
Sugerowana cena
55,00 PLN
Nasza cena
50,26 PLN
Oszczędzasz 9%
Najniższa cena w ciągu ostatnich 30 dni: 44,92 zł



Książka w szczególny sposób porusza problematykę jakości we współczesnym konkurencyjnym świecie. Autorzy nie ingerują w sztukę lekarską, nie oceniają fachowości i pracy lekarzy oraz personelu medycznego. Ich intencją jest pokazanie, jak poprawa jakości w opiece zdrowotnej, wpływa na zadowolenie i usatysfakcjonowanie klienta i jednocześnie ułatwia oraz wspomaga pracę pracowników służby zdrowia. Książka dla kadry zarządzającej instytucjami służby zdrowia (szpitalami, placówkami podstawowej opieki zdrowotnej), tak państwowymi, jak i prywatnymi, lekarzy, personelu medycznego oraz wszystkich mających wpływ na działalność służby zdrowia. Jej celem jest uzmysłowienie, że zdrowie i życie człowieka jest wartością najwyższą.

Szczegóły

Tytuł: Zarządzanie przez jakość w usługach zdrowotnych (wyd. IV)
Autor: Krzysztof Opolski, Grażyna Dykowska, Monika Możdżonek
Wydawnictwo: CeDeWu
ISBN: 9788381025119
Języki: polski
Rok wydania: 2021
Ilość stron: 244
Oprawa: Miękka

Recenzje