Książka w szczególny sposób porusza problematykę jakości we współczesnym konkurencyjnym świecie. Autorzy nie ingerują w sztukę lekarską, nie oceniają fachowości i pracy lekarzy oraz personelu medycznego. Ich intencją jest pokazanie, jak poprawa jakości w opiece zdrowotnej, wpływa na zadowolenie i usatysfakcjonowanie klienta i jednocześnie ułatwia oraz wspomaga pracę pracowników służby zdrowia.
Książka dla kadry zarządzającej instytucjami służby zdrowia (szpitalami, placówkami podstawowej opieki zdrowotnej), tak państwowymi, jak i prywatnymi, lekarzy, personelu medycznego oraz wszystkich mających wpływ na działalność służby zdrowia. Jej celem jest uzmysłowienie, że zdrowie i życie człowieka jest wartością najwyższą.
Szczegóły
Tytuł: Zarządzanie przez jakość w usługach zdrowotnych (wyd. IV)Autor: Krzysztof Opolski, Grażyna Dykowska, Monika Możdżonek
Wydawnictwo: CeDeWu
ISBN: 9788381025119
Języki: polski
Rok wydania: 2021
Ilość stron: 244
Oprawa: Miękka