Każdego dnia małe, średnie i duże przedsiębiorstwa padają ofiarą globalnej konsolidacji branż i są przejmowane przez dominujących liderów rynku globalnego. Ten proces koncentracji nie omija żadnej gałęzi gospodarki: browary, sieci handlowe, firmy farmaceutyczne i banki stają się coraz częściej kandydatami do przejęcia przez wielkie przedsiębiorstwa, które górują nad nimi dzięki osiąganym efektom skali. Ze światowej bazy danych obejmującej 660 000 przedsiębiorstw autorzy wyłuskali te, które najlepiej prosperują w niszach i zbadali je pod kątem realizowanej strategii. Odkryli dziewięć schematów strategii użytecznych dla małych, średnich i dużych firm, które pozwalają na osiągnięcie rentownego wzrostu i odparcie ataku ze strony konsolidatorów branż.
Szczegóły
Tytuł: Sukces w niszach rynkowychPodtytuł: Strategia uzyskiwania globalnej przewagi konkurencyjnej
Autor: Kroger Fritz, Vizjak Andrej, Kwiatkowski Aleksander
Wydawnictwo: Studio Emka
ISBN: 9788388607752
Tytuł oryginału: Wachsen in nischen
Język oryginału: niemiecki
Tłumacz: Miron Jacek
Języki: polski
Rok wydania: 2007
Ilość stron: 184
Format: 17.5x24.5cm
Oprawa: Twarda z obwolutą
Waga: 0.536 kg
Recenzje
Informacje:
Klienci, którzy kupili oglądany produkt kupili także:
Po zmierzchu
Muza
Dwudziestolecie międzywojenne
Wydawnictwo Naukowe PWN