Marketing Mody (Uszkodzona okładka)
Strategia i promocja

Arkady

  • Rok wydania: 2019
  • Format: 19.0x25.5cm
  • Oprawa: Miękka
Wysyłka:
Niedostępna
Sugerowana cena
69,00 PLN
Nasza cena
48,63 PLN
Oszczędzasz 30%
Najniższa cena w ciągu ostatnich 30 dni: 48,63 zł



Outlet: uszkodzenie okładki bez wpływu na treść

Praktyczny przewodnik po podstawowych zasadach marketingu i brandingu, od tworzenia profilu klienta po budowanie tożsamości marki. Książka wyjaśnia kluczowe koncepcje teoretyczne i pokazuje, w jaki sposób mogą być one wykorzystane w skali globalnej i w handlu detalicznym, od haute couture po produkcję masową. Omawia wszystkie narzędzia dostępne w arsenale nowoczesnego marketera, od udziału w targach mody po marketing wirusowy i strategie internetowe.

Marketing i branding odgrywają decydującą rolę w dzisiejszej branży mody, są stymulującymi i fascynującymi dyscyplinami, które wpływają na wiele decyzji strategicznych oraz dotyczących procesu twórczego, podejmowanych w dziedzinie projektowania mody i rozwoju produktu. Marketing stanowi pomost pomiędzy tym, co niematerialne w modzie, a konkretną rzeczywistością biznesu. Może być postrzegany jako całościowy system łączący cele komercyjne i wartości przedsiębiorstwa z osobistymi ideałami, pragnieniami i faktycznymi potrzebami konsumentów.

Szczegóły

Tytuł: Marketing Mody (Uszkodzona okładka)
Podtytuł: Strategia i promocja
Autor: Harriet Posner
Wydawnictwo: Arkady
ISBN: 9788321350646
Tytuł oryginału: Marketing Fashion
Język oryginału: angielski
Tłumacz: Cichowicz Anna
Języki: polski, angielski
Rok wydania: 2019
Ilość stron: 240
Format: 19.0x25.5cm
Oprawa: Miękka

Recenzje