Quetzal - miasto świętych ptaków, zostało dopiero co odkryte. Masz pięć dni na odkrycie jego tajemnic i zebranie najcenniejszych i najpiękniejszych artefaktów, które się w nim znajdują. Czy uda ci się efektywnie zarządzać swoją grupą odkrywców, żeby codzienne wykopaliska przynosiły efekty? Musisz być przebieglejszy od przeciwników i zdobyć cenniejsze artefakty.
Rzuć meeplami i sprawdź jaką drużyną w danej rundzie dysponujesz. Wyślij swoich ludzi do dziesięciu lokacji, w której mogą prowadzić poszukiwania. Musisz jednak uważać! Nie będzie tam miejsca dla wszystkich poszukiwaczy. Dostarczaj artefakty w odpowiednim momencie i kupuj ulepszenia dla lidera wyprawy. Gracz, który po piątej rundzie będzie miał najwięcej punktów - wygrywa grę!
ZAWARTOŚĆ:
plansza do gry
10 drewnianych znaczników
5 meepli przywódców
30 meepli drużynowych
5 płytek postaci
znacznik pierwszego gracza
60 monet
75 kart artefaktów (44x67 mm)
1 znacznik samolotu
1 płytka gracza wirtualnego
10 kart wirtualnego gracza (44x67 mm)
24 kafelki ulepszeń
1 przykrycie pola ulepszeń
1 przykrycie statku
1 przykrycie wioski
5 znaczników "+50 punktów"
instrukcja
Rzuć meeplami i sprawdź jaką drużyną w danej rundzie dysponujesz. Wyślij swoich ludzi do dziesięciu lokacji, w której mogą prowadzić poszukiwania. Musisz jednak uważać! Nie będzie tam miejsca dla wszystkich poszukiwaczy. Dostarczaj artefakty w odpowiednim momencie i kupuj ulepszenia dla lidera wyprawy. Gracz, który po piątej rundzie będzie miał najwięcej punktów - wygrywa grę!
ZAWARTOŚĆ:
plansza do gry
10 drewnianych znaczników
5 meepli przywódców
30 meepli drużynowych
5 płytek postaci
znacznik pierwszego gracza
60 monet
75 kart artefaktów (44x67 mm)
1 znacznik samolotu
1 płytka gracza wirtualnego
10 kart wirtualnego gracza (44x67 mm)
24 kafelki ulepszeń
1 przykrycie pola ulepszeń
1 przykrycie statku
1 przykrycie wioski
5 znaczników "+50 punktów"
instrukcja