ZAJĘCIA TWÓRCZE W SZKOLE to gotowe scenariusze lekcyjne, mające na celu uczenie dzieci nie poprzez napełnianie umysłu wiedzą, ale przez rozwój inteligencji, ćwiczenia i zadania, które mają na celu rozwój osobisty. Wciąż powtarzam, że chciałbym, by najważniejszym przedmiotem w szkole było CHCENIE. Gdybyśmy potrafili osiągnąć sukces w nauce tego przedmiotu, dalsze nauczanie byłoby już tylko formalnością, nie mówiąc o nieustannej przyjemności z bycia nauczycielem mimo tak niskiego wynagrodzenia. Zajęcia twórcze byłyby obowiązkowe w nauce przedmiotu CHCENIE.
Poszukiwanie nowych sposobów nauczania zawsze było wyzwaniem dla nauczycieli.
ZAJĘCIA TWÓRCZE W SZKOLE to cegiełka do budowy fundamentów (raczej powinno
być fundamentu do budowy nowoczesnego nauczania). Nie chciałbym być zarozumiały,
ale po trzydziestu latach pracy z takimi scenariuszami, jakie są w tej książce,
mogę zaręczyć, że jest szansa na zmianę. Tu podaję następnych czternaście scenariuszy
i mam nadzieję, że wydam jeszcze jedną część.
A o mnie lepiej będą mówić fakty: nauczyciel poruszania się w świecie twórczości (prowadzę takie zajęcia trzydzieści lat z dwom tysiącami dzieci rocznie), instruktor teatralny (zarówno teatrów studenckich, jak i młodzieżowych, a przede wszystkim dziecięcych, przez które przewinęły się setki dzieciaków), szef teatru Bezscenni (jedynego, który jest gotowy do profesjonalnych występów), autor książek (powieści, książek psychologicznych i teatralnych), aktor (a jakże), tekściarz (wiele skeczów i piosenek), twórca i reżyser sztuk teatralnych, handlowiec (z czegoś trzeba żyć). Jeśli sam miałbym się określić, to nazwałbym się „człowiekiem zafascynowanym osobowością ludzką”. Nic tak tego nie uświadomi jak dobrze prowadzone zajęcia aktorskie.
Poszukiwanie nowych sposobów nauczania zawsze było wyzwaniem dla nauczycieli.
ZAJĘCIA TWÓRCZE W SZKOLE to cegiełka do budowy fundamentów (raczej powinno
być fundamentu do budowy nowoczesnego nauczania). Nie chciałbym być zarozumiały,
ale po trzydziestu latach pracy z takimi scenariuszami, jakie są w tej książce,
mogę zaręczyć, że jest szansa na zmianę. Tu podaję następnych czternaście scenariuszy
i mam nadzieję, że wydam jeszcze jedną część.
A o mnie lepiej będą mówić fakty: nauczyciel poruszania się w świecie twórczości (prowadzę takie zajęcia trzydzieści lat z dwom tysiącami dzieci rocznie), instruktor teatralny (zarówno teatrów studenckich, jak i młodzieżowych, a przede wszystkim dziecięcych, przez które przewinęły się setki dzieciaków), szef teatru Bezscenni (jedynego, który jest gotowy do profesjonalnych występów), autor książek (powieści, książek psychologicznych i teatralnych), aktor (a jakże), tekściarz (wiele skeczów i piosenek), twórca i reżyser sztuk teatralnych, handlowiec (z czegoś trzeba żyć). Jeśli sam miałbym się określić, to nazwałbym się „człowiekiem zafascynowanym osobowością ludzką”. Nic tak tego nie uświadomi jak dobrze prowadzone zajęcia aktorskie.
Szczegóły
Tytuł: Zajęcia twórcze w szkole Część 2Autor: Grzegorz Noras
Wydawnictwo: Rozpisani.pl
ISBN: 9788395673764
Języki: polski
Rok wydania: 2021
Ilość stron: 356
Oprawa: Miękka ze skrzydełkami
Recenzje
Informacje:
Klienci, którzy kupili oglądany produkt kupili także:
Edukacja medialna w kształceniu wczesnoszkolnym
Wydawnictwo Pedagogiczne ZNP
Uwierz w siebie
Kos
Fizjologia człowieka w zarysie
PZWL Wydawnictwo Lekarskie
Technika wykonywania ćwiczeń leczniczych
PZWL Wydawnictwo Lekarskie
Postawy ojcowskie w środowisku wiejskim
Wydawnictwo Uniwersytetu Warszawskiego
Opieka społeczna w Polsce do końca XVIII wieku
Towarzystwo Naukowe KUL
Kodeks karny
Krótki komentarz dla studiujących
Krótki komentarz dla studiujących
Wydawnictwo Naukowe PWN
Wprowadzenie do metodologii historii
Wydawnictwo Naukowe PWN
Dydaktyka historii
Nowe perspektywy
Nowe perspektywy
Wydawnictwo Naukowe PWN