Outlet: uszkodzenie okładki bez wpływu na treść
Dyslektyczne potyczki 2. Zadania obrazkowe-językowe to druga z serii 3 książeczek PUS przeznaczonych dla dzieci w wieku wczesnoszkolnym i szkolnym, zagrożonych dysleksją oraz dyslektycznych, a także dla dzieci z zaburzeniami komunikacji językowej. Zawarte w książeczkach zadania doskonalą ? niezbędne w procesie prawidłowego czytania i pisania ? umiejętności ogólnorozwojowe takie jak: analizę i syntezę wzrokową analizę i syntezę słuchową pamięć koncentrację myślenie logiczne, analogiczne i przyczynowo-skutkowe. Uruchamiają też strategie lewopółkulowe, przez co znajdą zastosowanie nie tylko wśród dzieci dyslektycznych, ale także w terapii logopedycznej lub pedagogicznej, jak też w czasie ćwiczeń w domu. Zadania w kolejnych książeczkach serii ?Dyslektyczne potyczki? zostały ułożone zgodnie z zasadą stopniowania trudności ? od łatwiejszych do trudniejszych. w części 1 znajdują się zadania oparte głównie na materiale obrazkowym, nie wymagające jeszcze umiejętności samodzielnego, płynnego czytania część 2 to ćwiczenia oparte na materiale obrazkowo-językowym, wymagające znajomości liter, sylab, cyfr oraz umiejętności samodzielnego czytania prostych wyrazów część 3 zawiera zadania oparte na materiale językowym, które wymagają umiejętności samodzielnego czytania, znajomości sylab, głosek oraz znaków, a także umiejętności liczenia i wykonywania prostych działań matematycznych. Ilustracje znajdujące się w książeczkach z serii ?Dyslektyczne potyczki? to jedynie czarno-białe znaki i symbole graficzne, które dodatkowo wspomagają procesy poznawcze oswajając dziecko ze światem liter, wyrazów i dłuższych tekstów. Niektóre ćwiczenia mogą być wykorzystywane przez terapeutów i pedagogów jako materiał diagnostyczny. Rozpoczynając pracę z dzieckiem mogą oni sięgnąć po te ćwiczenia, aby stwierdzić, czy dziecko ma problemy dyslektyczne, a jeśli tak, to w jakim stopniu. Dyslektyczne potyczki to taki materiał w Systemie Edukacji PUS, który od dawna był oczekiwany przez wielu pedagogów, terapeutów i rodziców. Mamy nadzieję, że książeczki spodobają się również dzieciom, do których są adresowane. Pomysłodawczynią i autorką serii ?Dyslektyczne potyczki? jest Katarzyna Knopik, pedagog, logopedka, specjalista terapii ręki, autorka znanego i cenionego bloga ?LoogoMOWA?.
Dyslektyczne potyczki 2. Zadania obrazkowe-językowe to druga z serii 3 książeczek PUS przeznaczonych dla dzieci w wieku wczesnoszkolnym i szkolnym, zagrożonych dysleksją oraz dyslektycznych, a także dla dzieci z zaburzeniami komunikacji językowej. Zawarte w książeczkach zadania doskonalą ? niezbędne w procesie prawidłowego czytania i pisania ? umiejętności ogólnorozwojowe takie jak: analizę i syntezę wzrokową analizę i syntezę słuchową pamięć koncentrację myślenie logiczne, analogiczne i przyczynowo-skutkowe. Uruchamiają też strategie lewopółkulowe, przez co znajdą zastosowanie nie tylko wśród dzieci dyslektycznych, ale także w terapii logopedycznej lub pedagogicznej, jak też w czasie ćwiczeń w domu. Zadania w kolejnych książeczkach serii ?Dyslektyczne potyczki? zostały ułożone zgodnie z zasadą stopniowania trudności ? od łatwiejszych do trudniejszych. w części 1 znajdują się zadania oparte głównie na materiale obrazkowym, nie wymagające jeszcze umiejętności samodzielnego, płynnego czytania część 2 to ćwiczenia oparte na materiale obrazkowo-językowym, wymagające znajomości liter, sylab, cyfr oraz umiejętności samodzielnego czytania prostych wyrazów część 3 zawiera zadania oparte na materiale językowym, które wymagają umiejętności samodzielnego czytania, znajomości sylab, głosek oraz znaków, a także umiejętności liczenia i wykonywania prostych działań matematycznych. Ilustracje znajdujące się w książeczkach z serii ?Dyslektyczne potyczki? to jedynie czarno-białe znaki i symbole graficzne, które dodatkowo wspomagają procesy poznawcze oswajając dziecko ze światem liter, wyrazów i dłuższych tekstów. Niektóre ćwiczenia mogą być wykorzystywane przez terapeutów i pedagogów jako materiał diagnostyczny. Rozpoczynając pracę z dzieckiem mogą oni sięgnąć po te ćwiczenia, aby stwierdzić, czy dziecko ma problemy dyslektyczne, a jeśli tak, to w jakim stopniu. Dyslektyczne potyczki to taki materiał w Systemie Edukacji PUS, który od dawna był oczekiwany przez wielu pedagogów, terapeutów i rodziców. Mamy nadzieję, że książeczki spodobają się również dzieciom, do których są adresowane. Pomysłodawczynią i autorką serii ?Dyslektyczne potyczki? jest Katarzyna Knopik, pedagog, logopedka, specjalista terapii ręki, autorka znanego i cenionego bloga ?LoogoMOWA?.
Szczegóły
Tytuł: Dyslektyczne Potyczki 2 (Uszkodzona okładka)Podtytuł: Zadania obrazkowe-językowe
Autor: Katarzyna Knopik
Wydawnictwo: Epideixis
ISBN: 9788375142112
Języki: polski
Rok wydania: 2019
Ilość stron: 32
Format: 16.8x23.5cm
Oprawa: Miękka
Waga: 0.098 kg