Kompendium wiedzy dla kadry zarządzającej, analityków i teoretyków, doktorantów oraz studentów kierunków ekonomicznych zainteresowanych tematyką osadzenia modelu biznesu w sprawozdawczości przedsiębiorstw. Tematyka książki skoncentrowana jest na sposobie ujmowania modelu biznesowego w sprawozdaniu zintegrowanym lub innym oraz jego znaczeniu w kreowaniu wartości. Jej dużym atutem jest prezentacja wyników badań nad ujawnieniami modelu biznesu przez spółki czterech branż, notowane na GPW w Warszawie (energetyka, paliwa, górnictwo, telekomunikacja)
Szczegóły
Tytuł: Raportowanie zintegrowane o modelu biznesu w kreowaniu wartości przedsiębiorstwaAutor: Beata Dratwińska-Kania, Aleksandra Ferens, Aleksandra Szewieczek
Wydawnictwo: CeDeWu
ISBN: 9788381024518
Języki: polski
Rok wydania: 2021
Ilość stron: 232
Oprawa: Miękka