Poznaj metody działania najlepszych – Billa Gatesa, Andy’ego Grove’a i Steve’a Jobsa – i zostań rekinem biznesu.
Pomiędzy rokiem 1968 a 1976 powstały trzy firmy – Intel, Microsoft i Apple – które odmieniły nasze życie i osiągnęły łącznie wartość ponad biliona dolarów. Ich założyciele, choć bardzo się różnili, stosowali podobne prekursorskie praktyki i strategie.
Autorzy, wybitni profesorowie z Harvard Business School i MIT Sloan School of Management, postanowili je skatalogować i ocenić. Przez trzydzieści lat analizowali ich sukcesy i porażki, podobieństwa i różnice między nimi, co pozwoliło im sformułować pięć uniwersalnych zasad, jakimi kierowali się Andy Grove, Bill Gates i Steve Jobs.
Książka dotyczy nie tylko strategii dla firm z branży technologicznej, ale w ogóle tego, jak pracują odważni, zapaleni i doskonale znający się na swojej dziedzinie liderzy. Muszą ją przeczytać wszyscy, którzy stawiają sobie za cel przesuwanie granic w biznesie. - John Browne, były prezes BP i członek rady dyrektorów Intela
Pomiędzy rokiem 1968 a 1976 powstały trzy firmy – Intel, Microsoft i Apple – które odmieniły nasze życie i osiągnęły łącznie wartość ponad biliona dolarów. Ich założyciele, choć bardzo się różnili, stosowali podobne prekursorskie praktyki i strategie.
Autorzy, wybitni profesorowie z Harvard Business School i MIT Sloan School of Management, postanowili je skatalogować i ocenić. Przez trzydzieści lat analizowali ich sukcesy i porażki, podobieństwa i różnice między nimi, co pozwoliło im sformułować pięć uniwersalnych zasad, jakimi kierowali się Andy Grove, Bill Gates i Steve Jobs.
Książka dotyczy nie tylko strategii dla firm z branży technologicznej, ale w ogóle tego, jak pracują odważni, zapaleni i doskonale znający się na swojej dziedzinie liderzy. Muszą ją przeczytać wszyscy, którzy stawiają sobie za cel przesuwanie granic w biznesie. - John Browne, były prezes BP i członek rady dyrektorów Intela
Szczegóły
Tytuł: Zasady strategii.Podtytuł: Pięć ponadczasowych lekcji Bill Gates, Andy Grove i Steve Jobs.
Autor: David Yoffie, Michael Cusumano
Wydawnictwo: Rebis
ISBN: 9788381882736
Tytuł oryginału: Strategy Rules
Tłumacz: Jóźwiak Bożena
Języki: polski
Rok wydania: 2021
Ilość stron: 304
Format: 15.0x22.5cm
Oprawa: Twarda
Redakcja: Horzowska Agnieszka
Recenzje
Informacje:
Klienci, którzy kupili oglądany produkt kupili także:
Strategia biznesowa
MT Biznes
Nowy wspaniały świat
Muza
Wielka Piątka
Aktywa
Od Z do A. Jak to zrobiliśmy? Tajniki zasady i sekrety Amazona
SQN - Sine Qua Non
Kissinger
Zysk i S-ka
Gdy regułą jest brak reguł. Netflix i filozofia przemiany
Znak Literanova