Branding Krótkie Wprowadzenie 29

Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego

  • Rok wydania: 2021
  • Oprawa: Miękka ze skrzydełkami
Wysyłka:
1-3 dni robocze + czas dostawy
Sugerowana cena
34,90 PLN
Nasza cena
33,66 PLN
Oszczędzasz 4%
Najniższa cena w ciągu ostatnich 30 dni: 31,94 zł



> KRÓTKIE WPROWADZENIE
- książki, które zmieniają sposób myślenia!

Branding to potężna, komercyjna i kulturowa siła, która sprawia, że największe marki są rozpoznawalne dla milionów ludzi na całym świecie. Autor publikacji pokazuje, jak działa branding i w jaki sposób wpływa na społeczeństwo. Zastanawia się również nad przyszłością marek.
*
Interdyscyplinarna seria KRÓTKIE WPROWADZENIE piórem uznanych ekspertów skupionych wokół Uniwersytetu Oksfordzkiego przybliża aktualną wiedzę na temat współczesnego świata i pomaga go zrozumieć. W atrakcyjny sposób prezentuje najważniejsze zagadnienia XXI w. – od kultury, religii, historii przez nauki przyrodnicze po technikę. To publikacje popularnonaukowe, które w formule przystępnej, dalekiej od akademickiego wykładu, prezentują wybrane kwestie.
Książki idealne zarówno jako wprowadzenie do nowych tematów, jak i uzupełnienie wiedzy o tym, co nas pasjonuje. Najnowsze fakty, analizy ekspertów, błyskotliwe interpretacje.
Opiekę merytoryczną nad polską edycją serii sprawują naukowcy z Uniwersytetu Łódzkiego: prof. Krystyna Kujawińska Courtney, prof. Ewa Gajewska, prof. Aneta Pawłowska, prof. Jerzy Gajdka, prof. Piotr Stalmaszczyk.

Szczegóły

Tytuł: Branding Krótkie Wprowadzenie 29
Autor: Robert Jones
Wydawnictwo: Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego
Seria: Krótkie Wprowadzenie
ISBN: 9788381428200
Tłumacz: Łaszkiewicz Anna
Języki: polski
Rok wydania: 2021
Ilość stron: 156
Oprawa: Miękka ze skrzydełkami

Recenzje