Homo videns. Telewizja i post-myślenie

Wydawnictwa Uniwersytetu Warszawskiego

  • Rok wydania: 2007
  • Format: 13.5x20.5 cm
  • Oprawa: Miękka
Wysyłka:
Niedostępna
Sugerowana cena
24,20 PLN
Nasza cena
18,10 PLN



Książka jest spojrzeniem na człowieka żyjącego w czasach rewolucji multimedialnej. Autor analizuje wpływ telewizji na życie człowieka, zwłaszcza w sferze polityki i demokracji. Omawia dominację tego, co widzialne, nad tym, co zrozumiałe. Porusza problem formowania się opinii publicznej i rolę sondaży opinii publicznej, wpływu telewizji na wyborców i rządzących, a także na uprawianie polityki. Telewizja jest dla niego nie tylko środkiem komunikacji, lecz także narzędziem, które tworzy nowy typ istoty ludzkiej - homo videns.
Książka kończy się "Aneksem", który autor wprowadził do drugiego wydania włoskiego pod wpływem polemik i dyskusji, jakie toczyły się w świecie nauki zachodniej po opublikowaniu jej pierwszego wydania.


Szczegóły

Tytuł: Homo videns. Telewizja i post-myślenie
Autor: Sartori Giovanni
Wydawnictwo: Wydawnictwa Uniwersytetu Warszawskiego
Seria: Communicare - historia i kultura
Kod paskowy: 9788323503989
ISBN: 978-83-235-0398-9
Rok wydania: 2007
Ilość stron: 132
Format: 13.5x20.5 cm
Oprawa: Miękka
Waga: 0.162 kg

Recenzje

Klienci, którzy kupili oglądany produkt kupili także: