Od Autorów Od kilkunastu lat nie słabnie w Polsce zainteresowanie problematyką marketingu. Na polskim rynku wydawniczym można znaleźć wiele podręczników oraz monografii dotyczących marketingu i jego subdyscyplin. Wśród dostępnych pozycji są zarówno pozycje autorów polskich, jak i tłumaczenia wielu klasycznych podręczników zachodnich. Niniejsze opracowanie nie jest kolejnym podręcznikiem marketingu. Jest materiałem dodatkowym ułatwiającym przyswojenie podstawowych kategorii marketingowych.
Szczegóły
Tytuł: Marketing PrzewodnikAutor: Lechosław Garbarski
Wydawnictwo: Wyższa Szkoła Przedsiębiorczości i Zarządzania im. Leona Koźmińskiego
Kod paskowy: 9788386846993
ISBN: 83-86846-99-2
Kategoria: Podręczniki
Języki: polski
Rok wydania: 2004
Ilość stron: 336
Format: 17.0x24.0cm
Oprawa: Miękka
Waga: 0.56 kg