Marketing Przewodnik

Wyższa Szkoła Przedsiębiorczości i Zarządzania im. Leona Koźmińskiego

  • Rok wydania: 2004
  • Format: 17.0x24.0cm
  • Oprawa: Miękka
Wysyłka:
Jutro (poniedziałek 2024-09-30)
Sugerowana cena
44,00 PLN
Nasza cena
22,31 PLN
Oszczędzasz 50%
Najniższa cena w ciągu ostatnich 30 dni: 22,31 zł



Od Autorów Od kilkunastu lat nie słabnie w Polsce zainteresowanie problematyką marketingu. Na polskim rynku wydawniczym można znaleźć wiele podręczników oraz monografii dotyczących marketingu i jego subdyscyplin. Wśród dostępnych pozycji są zarówno pozycje autorów polskich, jak i tłumaczenia wielu klasycznych podręczników zachodnich. Niniejsze opracowanie nie jest kolejnym podręcznikiem marketingu. Jest materiałem dodatkowym ułatwiającym przyswojenie podstawowych kategorii marketingowych.

Szczegóły

Tytuł: Marketing Przewodnik
Autor: Lechosław Garbarski
Wydawnictwo: Wyższa Szkoła Przedsiębiorczości i Zarządzania im. Leona Koźmińskiego
Kod paskowy: 9788386846993
ISBN: 83-86846-99-2
Kategoria: Podręczniki
Języki: polski
Rok wydania: 2004
Ilość stron: 336
Format: 17.0x24.0cm
Oprawa: Miękka
Waga: 0.56 kg

Recenzje