Informatyka" do klasy 2 gwarantuje najwyższy poziom nauczania i pełną realizację zapisów podstawy programowej. Zadania i filmy instruktażowe pomagają zdobyć wprawę w korzystaniu z podstawowych programów komputerowych (Paint, Word) oraz uczą rozwiązywania problemów. Liczne gry rozwijają kreatywne myślenie, wspierają pracę zespołową i pozwalają dobrze opanować podstawy programowania.
Informatyka:
Rozwija spostrzegawczość, szybkość i refleks, kształtując umiejętność samodzielnego rozwiązywania problemów za pomocą programów komputerowych.
Usprawnia wyobraźnię i myślenie skojarzeniowe oraz rozwija kompetencje społeczne, przydatne na każdym etapie edukacji i w życiu codziennym.
Ułatwia zrozumienie istotnych zagadnień informatycznych oraz uczy obsługi podstawowych programów komputerowych dzięki czytelnym i prostym (krok po kroku) opisom, które ilustrują liczne zdjęcia i zrzuty ekranowe.
Uczy programowania poprzez zabawę gry zawarte na w aplikacji intuicyjnie rozwijają umiejętność kodowania, logicznego myślenia i dążenia do celu, kształtują cierpliwość i myślenie przyczynowo-skutkowe.
Aplikacja skorelowana z zeszytem ćwiczeń pozwala na samodzielną pracę dzięki poleceniom w formie tekstu czytanego przez lektora oraz różnorodnym feedbackom na każdym etapie gry i rozwiązywania zadania.
Uczy sprawnego i bezpiecznego posługiwania się komputerem, myszą i klawiaturą.
Informatyka:
Rozwija spostrzegawczość, szybkość i refleks, kształtując umiejętność samodzielnego rozwiązywania problemów za pomocą programów komputerowych.
Usprawnia wyobraźnię i myślenie skojarzeniowe oraz rozwija kompetencje społeczne, przydatne na każdym etapie edukacji i w życiu codziennym.
Ułatwia zrozumienie istotnych zagadnień informatycznych oraz uczy obsługi podstawowych programów komputerowych dzięki czytelnym i prostym (krok po kroku) opisom, które ilustrują liczne zdjęcia i zrzuty ekranowe.
Uczy programowania poprzez zabawę gry zawarte na w aplikacji intuicyjnie rozwijają umiejętność kodowania, logicznego myślenia i dążenia do celu, kształtują cierpliwość i myślenie przyczynowo-skutkowe.
Aplikacja skorelowana z zeszytem ćwiczeń pozwala na samodzielną pracę dzięki poleceniom w formie tekstu czytanego przez lektora oraz różnorodnym feedbackom na każdym etapie gry i rozwiązywania zadania.
Uczy sprawnego i bezpiecznego posługiwania się komputerem, myszą i klawiaturą.
Szczegóły
Tytuł: Informatyka. Klasa 2. Zeszyt ćwiczeńAutor: Michał Kęska
Wydawnictwo: Nowa Era
ISBN: 9788326740855
Kategoria: Podręczniki
Szkoła podstawowa » Klasa 2
Przedmiot: Informatyka
Typ: ćwiczenia
Rok wydania: 2021
Ilość stron: 56
Format: 20,5 x 27,5 cm
Oprawa: miękka