W dzisiejszych warunkach rynkowych odpowiednia polityka gospodarcza stanowi o rozwoju danego regionu. W rozwój ten niemały wkład mają małe i średnie przedsiębiorstwa. Autorzy w książce omawiają znaczenie tych przedsiębiorstw w gospodarce regionu, miejsce rozwoju regionalnego w Narodowym Planie Rozwoju, małe i średnie przedsiębiorstwa jako podmioty sprawcze przedsiębiorczości regionalnej, rolę doradztwa zewnętrznego w zarządzania małymi średnimi przedsiębiorstwami, znaczenie marketingu lokalnego w rozwoju gospodarczym regionu oraz finansowo-ekonomiczne podstawy funkcjonowania małych i średnich przedsiębiorstw w regionie. Przedstawiają także analizę zróżnicowania sektora małych i średnich przedsiębiorstw oraz zależności między rozwojem społeczno-ekonomicznym regionu a zasobami i działalnością małych i średnich przedsiębiorstw w regionie. Umiejętne wkomponowanie wyników badań ułatwia Czytelnikowi zrozumienie omawianych w książce zagadnień.
Szczegóły
Tytuł: Małe i średnie przedsiębiorstwa w gospodarce regionówAutor: pod red. Strużyckiego Mariana
Wydawnictwo: PWE
Kod paskowy: 9788320815542
ISBN: 8320815541
Rok wydania: 2004
Ilość stron: 272
Format: x
Oprawa: Kartonowa
Waga: 0.365 kg
Recenzje
Informacje:
Klienci, którzy kupili oglądany produkt kupili także:
Prawo pracy procesowe Wzory pism
Inwestycje
Modne apaszki szale
Świat Książki
Czesław Bobrowski. Mistrz ekonomii stosowanej
Wydawnictwa Uniwersytetu Warszawskiego