Problem dyskalkulii doczekał się wielu opracowań teoretycznych i badawczych w literaturze światowej, natomiast w Polsce wzbudził zainteresowanie dopiero w latach dziewięćdziesiątych i nie doczekał się jeszcze zwartych wydawnictw. Monografia jest pracą zbiorową.Prezentuje główne trendy w literaturze psychologicznej dotyczące dyskalkulii rozwojowej oraz wyniki badań nad tym zjawiskiem przeprowadzonych w polskich szkołach.
Książka jest skierowana zarówno do nauczycieli matematyki, jak również do wykładowców i studentów pedagogiki i psychologii oraz pedagogów szkolnych i psychologów z poradni pedagogiczno-psychologicznych. Powinna zainteresować również rodziców, których dzieci mają bardzo duże trudności w uczeniu się matematyki, spowodowane nie lenistwem, a specyficznymi zaburzeniami zdolności arytmetycznych, określanymi mianem dyskalkulii rozwojowej.
Książka jest skierowana zarówno do nauczycieli matematyki, jak również do wykładowców i studentów pedagogiki i psychologii oraz pedagogów szkolnych i psychologów z poradni pedagogiczno-psychologicznych. Powinna zainteresować również rodziców, których dzieci mają bardzo duże trudności w uczeniu się matematyki, spowodowane nie lenistwem, a specyficznymi zaburzeniami zdolności arytmetycznych, określanymi mianem dyskalkulii rozwojowej.
Szczegóły
Tytuł: Psychologia trudności arytmetycznych u dzieciPodtytuł: Doniesienia z badań
Autor: Urszula Oszwa
Wydawnictwo: Impuls
ISBN: 9788373088344
Języki: polski
Rok wydania: 2008
Ilość stron: 200
Format: 16.0x23.5cm
Oprawa: Miękka
Waga: 0.32 kg
Recenzje
Informacje:
Klienci, którzy kupili oglądany produkt kupili także:
Kuba. Przewodnik Marco Polo
Pascal
Maxi Taxi 1 Zeszyt ćwiczeń
Szkoła podstawowa
Szkoła podstawowa
Szkolne PWN
Natural English Upper-Intermediate Workbook. Zeszyt ćwiczeń
Oxford University Press
Practical English Usage
Oxford University Press
Project 1. Zeszyt ćwiczeń
Oxford University Press
Współczesny kurs dla zaawansowanych. Język angielski
Langenscheidt