Badanie rynku
Jak zrozumieć konsumenta?

Wydawnictwo Naukowe PWN

  • Rok wydania: 2022
  • Format: 21.0x29.5cm
  • Oprawa: Twarda
Wysyłka:
1 - 3 dni robocze + czas dostawy
Sugerowana cena
270,70 PLN
Nasza cena
246,10 PLN
Oszczędzasz 10%
Najniższa cena w ciągu ostatnich 30 dni: 192,21 zł



To książka, która odkrywa przed czytelnikiem, jak złożonym analizom rynkowym podlega świat konsumenta - człowieka, który sięga po produkty, klienta korzystającego z usług, osoby robiącej zakupy, użytkownika. „Badanie rynku. Jak zrozumieć konsumenta?” to kompendium wiedzy autorstwa pięćdziesięciu ekspertek i ekspertów działający w ramach Polskiego Towarzystwa Badaczy Rynku i Opinii, tworzących na co dzień branżę badań marketingowych w Polsce. Zajmują się zbieraniem danych, przeprowadzaniem analiz, wnioskowaniem i budowaniem praktycznych rekomendacji. Na bazie wieloletniego doświadczenia stworzyli użyteczny przewodnik porządkujący aktualną wiedzę o badaniach rynku i opisujący dobre praktyki, które warto stosować. Książka daje możliwość zapoznania się z metodami i technikami badawczymi w licznych obszarach biznesu. Została podzielona na kilka części. Pierwsza zawiera opis elementów procesu badawczego od briefu po prezentację wyników. Druga część to praktyczny przewodnik po metodach badawczych – zarówno tych standardowych, jak i bardziej specjalistycznych. W trzeciej części znalazły się badawcze odpowiedzi na konkretne pytania biznesowe zleceniodawców. Na końcu umieściliśmy słownik, wyjaśniający kluczowe pojęcia. Rozdziały zostały wzbogacone o cytaty ekspertów, przykłady empiryczne oraz ćwiczenia praktyczne.

Szczegóły

Tytuł: Badanie rynku
Podtytuł: Jak zrozumieć konsumenta?
Wydawnictwo: Wydawnictwo Naukowe PWN
ISBN: 9788301217891
Języki: polski
Rok wydania: 2022
Ilość stron: 736
Format: 21.0x29.5cm
Oprawa: Twarda
Waga: 1.76 kg
Redakcja: Lutostański Michał Jan, Łebkowska Agnieszka, Protasiuk Michał

Recenzje