W opakowaniu znajdziemy zestaw 31 kart z 6 obrazkami na każdej z nich. Dwie dowolne karty zawsze mają po jednym wspólnym obrazku, ale żeby nie było zbyt łatwo, obrazki te często mają różną wielkość.
Gra polega na jak najszybszym znalezieniu wspólnego obrazka. W zależności od wariantu wygrywa ten, kto zdobędzie najwięcej kart, bądź jak najszybciej pozbędzie się wszystkich.
Warianty gry:
STOS - Zasady gry
Tasujemy karty i rozdajemy po jednej każdemu graczowi. Gracze układa je przed sobą obrazkami do dołu.
Pozostałe karty układamy w stos obrazkami do góry.
Start gry
Na hasło „start" każdy gracz odsłania swoją kartę.
Kto pierwszy odnajdzie wspólny obrazek na swojej karcie i karcie leżącej na szczycie stosu oraz prawidłowo nazwie wspólną ilustrację, zdobywa kartę ze stosu i kładzie ją przy sobie.
Kto wygrywa?
Wygrywa ten, kto zgromadzi najwięcej kart.
WIEŻA - Zasady gry
Na środku umieszczamy jedną kartę obrazkami do góry. Wszystkie pozostałe karty rozdajemy graczom, którzy układają je przed sobą w stos obrazkami do dołu.
Start gry
Na hasło „start" każdy gracz odsłania kartę leżącą na górze swojego stosu. Kto pierwszy odnajdzie wspólny obrazek na swojej karcie i tej umieszczonej pośrodku oraz prawidłowo go nazwie, odkłada swoją kartę na środek.
Kto wygrywa?
Wygrywa ten, kto pierwszy pozbędzie się wszystkich kart.
Gra polega na jak najszybszym znalezieniu wspólnego obrazka. W zależności od wariantu wygrywa ten, kto zdobędzie najwięcej kart, bądź jak najszybciej pozbędzie się wszystkich.
Warianty gry:
STOS - Zasady gry
Tasujemy karty i rozdajemy po jednej każdemu graczowi. Gracze układa je przed sobą obrazkami do dołu.
Pozostałe karty układamy w stos obrazkami do góry.
Start gry
Na hasło „start" każdy gracz odsłania swoją kartę.
Kto pierwszy odnajdzie wspólny obrazek na swojej karcie i karcie leżącej na szczycie stosu oraz prawidłowo nazwie wspólną ilustrację, zdobywa kartę ze stosu i kładzie ją przy sobie.
Kto wygrywa?
Wygrywa ten, kto zgromadzi najwięcej kart.
WIEŻA - Zasady gry
Na środku umieszczamy jedną kartę obrazkami do góry. Wszystkie pozostałe karty rozdajemy graczom, którzy układają je przed sobą w stos obrazkami do dołu.
Start gry
Na hasło „start" każdy gracz odsłania kartę leżącą na górze swojego stosu. Kto pierwszy odnajdzie wspólny obrazek na swojej karcie i tej umieszczonej pośrodku oraz prawidłowo go nazwie, odkłada swoją kartę na środek.
Kto wygrywa?
Wygrywa ten, kto pierwszy pozbędzie się wszystkich kart.
Szczegóły
Tytuł: Ale pary z FenkiemProducent: Wydawnictwo Edukacyjne Sobik
Kod paskowy: 5903990624025
Języki: polski
Rok wydania: 2021
Recenzje
Informacje:
Klienci, którzy kupili oglądany produkt kupili także:
Przygody Fenka Relacje Kłopoty ze słowami
Wydawnictwo Edukacyjne Sobik
Przygody Fenka Jesteśmy sobie potrzebni
Relacje
Relacje
Wydawnictwo Edukacyjne Sobik
Odpowiedzialność Przygody Fenka
Wydawnictwo Edukacyjne Sobik
Przygody Fenka: Spostrzegawczość
Wydawnictwo Edukacyjne Sobik
Przygody Fenka: Wytrwałość
Wydawnictwo Edukacyjne Sobik
Przygody Fenka. Przepraszam
Wydawnictwo Edukacyjne Sobik
Przygody Fenka. Dziękuję
Wydawnictwo Edukacyjne Sobik
Przygody Fenka. Rozwiązywanie konfliktów
Wydawnictwo Edukacyjne Sobik
Przygody Fenka. Śmierć w rodzinie
Wydawnictwo Edukacyjne Sobik
Przygody Fenka. Rozstanie rodziców
Wydawnictwo Edukacyjne Sobik
Przygody Fenka. To moje ciało
Wydawnictwo Edukacyjne Sobik
Przygody Fenka. Adopcja
Wydawnictwo Edukacyjne Sobik