Magnetyczne gry - Kółko i krzyżyk (17326)
Wiek: 4+

Albi

  • Format: 13.0 x 13.0 cm
  • Oprawa: pudełko
Wysyłka:
Niedostępna
Sugerowana cena
27,99 PLN
Nasza cena
24,71 PLN
Oszczędzasz 12%
Najniższa cena w ciągu ostatnich 30 dni: 21,99 zł

Magnetyczne 'Kółko i krzyżyk' na podróż.

Chcesz być kółkiem czy krzyżykiem?

Gra zawiera: 30 magnetycznych symboli, zasady gry.

Gry możesz zabrać ze sobą wszędzie. Niewielkie wymiary i magnetyczne pionki, które przyczepiają się do planszy, sprawiają, że gra świetnie sprawdza się w podróży.

Do wyboru: Szachy, Chińczyk, Warcaby, Węże i drabiny, Mastermind, Młynek, Tangram, Wisielec, Domino, Kółko i krzyżyk, Reversi, Sudoku, Wyścigi, Halma, Samotnik

Wymiar opakowania: 13.5 x 13.5 cm

Liczba graczy: 2
Średni czas gry: ok. 5 minut
Wiek:
4+

Kraj produkcji: Czechy

Ostrzeżenia:
*Nieodpowiednie dla dzieci poniżej 3 lat. Zawiera małe elementy.Isnieje ryzyko zadławienia się.
*Uwaga! Ta gra zawiera magnesy lub części magnetyczne. Magnesy mogą spowodować poważny a nawet śmiertelny uraz!. W przypadku połkniecia lub dostania się magnesów do dróg oddechowych należy natychmiast zwrócić sie o pomoc do lekarza.

Producent:
Karak - minidodatek Sidhar, Kirima & Elsapeth
Thámova 13
186 00 Praga (Czechy)
tel: 420222541381
email: info@albipolska.pl

Podmiot odpowiedzialny:
Karak - minidodatek Sidhar, Kirima & Elsapeth
Thámova 13
186 00 Praga (Czechy)
tel: 420222541381
email: info@albipolska.pl


Szczegóły

Tytuł: Magnetyczne gry - Kółko i krzyżyk (17326)
Podtytuł: Wiek: 4+
Producent: Albi
Seria: Magnetyczne gry
Kod paskowy: 8590228052636
Format: 13.0 x 13.0 cm
Oprawa: pudełko

Recenzje