Sponsoring seksualny – od transakcji do intymności
Socjologiczna analiza zjawiska

Impuls

  • Rok wydania: 2021
  • Format: 265 x 160 mm
  • Oprawa: miękka
Wysyłka:
Niedostępna
Sugerowana cena
57,10 PLN
Nasza cena
43,95 PLN
Oszczędzasz 24%
Najniższa cena w ciągu ostatnich 30 dni: 0,00 zł



Sponsoring seksualny nie stanowi marginalnej części relacji międzyludzkich wbrew temu, co mogłoby się wydawać. Niemniej jego dotychczasowe niedostateczne zdiagnozowanie i opisanie przez badaczy nauk społecznych i humanistycznych powodują, że wiedza go dotycząca pochodzi przede wszystkim z przekazów popularnonaukowych oraz publicystycznych. Te z kolei, niejednokrotnie opierając się na niesprawdzonych i nierzetelnych źródłach, a tym samym powielając stare i tworząc nowe stereotypy, ostatecznie kreują niepełny, a zarazem uproszczony obraz zjawiska. Dlatego niniejsza książka stanowi propozycję wypełnienia luki tematycznej związanej ze sponsoringiem. Ponadto podjęcie jego pogłębionej analizy stanowi próbę wydobycia go z marginesu problemów badawczych, jak również zainspirowania innych przedstawicieli różnych obszarów naukowych do jego dalszej eksploatacji teoretycznej i empirycznej.


Szczegóły

Tytuł: Sponsoring seksualny – od transakcji do intymności
Podtytuł: Socjologiczna analiza zjawiska
Autor: Małgorzata Kozioł
Wydawnictwo: Impuls
ISBN: 9788380959781
Rok wydania: 2021
Ilość stron: 266
Format: 265 x 160 mm
Oprawa: miękka

Recenzje

Klienci, którzy kupili oglądany produkt kupili także: