Klucz do marketingu Najważniejsze teorie pojęcia postaci

Wydawnictwo Naukowe PWN

  • Rok wydania: 2008
  • Format: 14.2x20.5cm
  • Oprawa: Miękka
Wysyłka:
Niedostępna
Sugerowana cena
14,90 PLN
Nasza cena
10,40 PLN



Na czym polega marketing relacji Co to jest marketing ambientowy Kim był Michael Porter Nie musisz już przeszukiwać internetu i wertować wielu podręczników. Klucz do marketingu w przystępny i rzetelny sposób opisuje 500 pojęć, terminów i teorii dotyczących najmłodszej z dyscyplin związanych z zarządzaniem - marketingiem. Wyjaśnia, że marketing, który spośród wszystkich dyscyplin wchodzących w skład nauk ekonomicznych cieszy się najgorszą opinią, gdyż kojarzy się z wprowadzaniem ludzi w błąd i manipulacją, w rzeczywistości odwołuje się do zasad etycznych, które często łamane są przez ludzi nie związanych z tą dziedziną. Autorzy wzięli pod uwagę obecnie stosowaną terminologię i będący w powszechnym użyciu w środowisku marketingu żargon wykorzystywany w firmach na całym świecie. Zaprezentowali aktualny stan wiedzy a w szczególności skoncentrowali się na praktycznym jej wykorzystaniu. Korzystanie z książki ułatwia alfabetyczny układ haseł. Klucz. zawiera ponadto: - odpowiedniki polskich terminów w języku angielskim, - odnośniki do dodatkowych informacji i stron internetowych poszerzających wiedzę, - rysunki i schematy, - wszechstronny indeks, -słowniczek angielsko-polski, Niniejsza publikacja stanowi wszechstronny przewodnik po głównych tematach, pojęciach, terminach i ich twórcach ważnych dla wiedzy i praktyki marketingu. Klucz do marketingu to książka, którą zawsze warto mieć pod ręką.

Szczegóły

Tytuł: Klucz do marketingu Najważniejsze teorie pojęcia postaci
Autor: Sutherland Jonathan, Canwell Diane
Wydawnictwo: Wydawnictwo Naukowe PWN
Seria: KLUCZ DO...
Kod paskowy: 978830115448601
ISBN: 9788301154486
Tłumacz: Dziedzic Zbigniew
Języki: polski
Rok wydania: 2008
Ilość stron: 350
Format: 14.2x20.5cm
Oprawa: Miękka
Waga: 0.332 kg

Recenzje