Dzięki kompleksowej metodzie oceny efektywności spółki handlowej, właściciele i kierownicy mogą z łatwością podjąć właściwe decyzje gospodarcze, nie zawężając swojej oceny wyłącznie do kryteriów finansowych. Ocenę efektywności rynkowej oparto na trzech determinantach: kapitale finansowym , kapitale ludzkim oraz pozycji konkurencyjnej na rynku.
Autorzy odpowiadają między innymi na pytania:
jak racjonalnie wesprzeć strategię handlową
jak oceniać efektywności spółek handlowych
jak kontrolować działalność handlową przedsiębiorstwa
jak skuteczniej zaangażować pracowników handlu i marketingu
Praca oparta jest na praktycznym doświadczeniu i profesjonalnej wiedzy Autorów.
Autorzy odpowiadają między innymi na pytania:
jak racjonalnie wesprzeć strategię handlową
jak oceniać efektywności spółek handlowych
jak kontrolować działalność handlową przedsiębiorstwa
jak skuteczniej zaangażować pracowników handlu i marketingu
Praca oparta jest na praktycznym doświadczeniu i profesjonalnej wiedzy Autorów.
Szczegóły
Tytuł: Kierowanie handlem i firmą handlowąPodtytuł: Mierzenie i ocena efektów mierzenie i ocena efektów
Autor: Knecht Zdzisław, Michalski Krzysztof
Wydawnictwo: C. H. Beck
Seria: VADEMECUM MENEDŻERA
ISBN: 9788374839594
Liczba tomów: 1
Numer tomu: 1
Języki: polski
Rok wydania: 2008
Ilość stron: 200
Format: 16.0x24.0cm
Oprawa: Miękka
Waga: 0.308 kg
Recenzje
Informacje:
Klienci, którzy kupili oglądany produkt kupili także:
Wrota
Fabryka Słów
Mapa Anglii Walia 1:400 000
Freytag&berndt