Jakość usług medycznych.
Instrumenty i modele (wyd. III uaktualnione i zmienione)

CeDeWu

  • Rok wydania: 2021
  • Format: 16.5x23.5cm
  • Oprawa: Miękka
Wysyłka:
1 - 3 dni robocze + czas dostawy
Sugerowana cena
79,99 PLN
Nasza cena
76,98 PLN
Oszczędzasz 4%
Najniższa cena w ciągu ostatnich 30 dni: 64,96 zł



W monografii zaprezentowano możliwości, jakie stwarza wdrożenie i stosowanie określonych instrumentów i modeli zarządzania jakością w obszarze usług medycznych. Inspiracją do powstania książki był fakt uczestniczenia w pracach grupy roboczej przy Urzędzie Marszałkowskim Województwa Pomorskiego, zajmującej się opracowaniem wieloletniego programu doskonalenia jakości w jednostkach wykonujących działalność leczniczą, w ramach Regionalnego Programu Strategicznego ?Zdrowie dla Pomorzan", oraz współorganizowanie i współprzewodniczenie cyklom seminariów i konferencji, odbywających się w Gdańsku w ramach HQ Forum (Healthcare Quality Forum), których rolą jest promowanie nowoczesnych metod zarządzania jakością w opiece zdrowotnej. Wśród omówionych tematów: ? rola i istota jakości oraz bezpieczeństwa usług medycznych ? różnorodne koncepcje zarządzania jakością, w tym TQM, Kaizen, Lean Management oraz Six Sigma ? narzędzia i metody zarządzania jakością, zarówno o charakterze ogólnym, jak i specyficznym, np. metoda HFMEA czy MedCARVER+Shock, ? podstawowe modele doskonałości, a także idea i znaczenie takich inicjatyw jak benchmarking, dobre praktyki oraz samoocena.

Kraj produkcji: Polska

Producent:
CeDeWu Sp. z o.o.
ul. Żurawia 47/49
00-680 Warszawa (Polska)
tel: 22 374 90 20
email: redakcja@cedewu.pl


Szczegóły

Tytuł: Jakość usług medycznych.
Podtytuł: Instrumenty i modele (wyd. III uaktualnione i zmienione)
Autor: Małgorzata Z. Wiśniewska
Wydawnictwo: CeDeWu
ISBN: 9788381025294
Tłumacz: .
Języki: polski
Rok wydania: 2021
Ilość stron: 304
Format: 16.5x23.5cm
Oprawa: Miękka

Recenzje