Droga do sukcesu produktu cyfrowego prowadzi przez serce użytkownika. Historia biznesu obfituje w przykłady świetnych pomysłów, które poniosły spektakularną porażkę z powodu zlekceważenia wrażeń użytkownika. Przy opracowywaniu biznesowej strategii rozwoju produktu czy usługi trzeba więc zacząć od zebrania kluczowych informacji o przyszłych użytkownikach, ich potrzebach, preferencjach i przyzwyczajeniach, a także o konkurencyjnych produktach i perspektywach. Okazuje się jednak, że łączenie strategii typowo biznesowych z zasadami projektowania UX jest niełatwym zadaniem.
To drugie, zaktualizowane i uzupełnione wydanie praktycznego podręcznika dla przedsiębiorców, projektantów UX i UI, a także menedżerów i strategów produktu. Znalazły się w nim skuteczne narzędzia i techniki strategiczne, które udowodniły swoją przydatność w tworzeniu innowacyjnych produktów cyfrowych. Narzędzia te zostały udostępnione również w formie gotowego przybornika strategii UX. Pokazano tu, w jaki sposób zaplanować i przeprowadzić badania użytkowników, aby wyniki pozwoliły na opracowanie skutecznych strategii produktowych. Całość zawartych w książce materiałów składa się na solidny, przetestowany i skuteczny model praktyk ułatwiających wdrażanie innowacyjnych, udanych produktów cyfrowych.
W książce:
zastosowanie prowizorycznych profili klienta i technik rozpoznania rynku do definiowania grupy docelowej
techniki badań i analizy konkurencji
projektowanie eksperymentów z wykorzystaniem prototypów
sposoby na szybkie, niedrogie i efektywne badania użytkowników online
cele, techniki i zasady prowadzenia kampanii marketingowych
Strategia UX - by zrobić na użytkowniku jak najlepsze wrażenie!
O autorze:
Jaime Levy od ponad dwudziestu lat zajmuje się projektowaniem innowacyjnych prototypów i produktów dystrybuowanych na nośnikach fizycznych, urządzeniach mobilnych, w internecie oraz w telewizji interaktywnej. Jest ekspertką w dziedzinie strategii UX. Szefuje agencji konsultingowej JLR Interactive, obsługującej startupy i duże przedsiębiorstwa. Prowadzi zajęcia na takich uczelniach, jak Art Center of Pasadena, New York University, Royal College of Art, UCLA Extension czy University of Southern California. Zabiera głos na konferencjach, prowadzi warsztaty i szkolenia.
To drugie, zaktualizowane i uzupełnione wydanie praktycznego podręcznika dla przedsiębiorców, projektantów UX i UI, a także menedżerów i strategów produktu. Znalazły się w nim skuteczne narzędzia i techniki strategiczne, które udowodniły swoją przydatność w tworzeniu innowacyjnych produktów cyfrowych. Narzędzia te zostały udostępnione również w formie gotowego przybornika strategii UX. Pokazano tu, w jaki sposób zaplanować i przeprowadzić badania użytkowników, aby wyniki pozwoliły na opracowanie skutecznych strategii produktowych. Całość zawartych w książce materiałów składa się na solidny, przetestowany i skuteczny model praktyk ułatwiających wdrażanie innowacyjnych, udanych produktów cyfrowych.
W książce:
zastosowanie prowizorycznych profili klienta i technik rozpoznania rynku do definiowania grupy docelowej
techniki badań i analizy konkurencji
projektowanie eksperymentów z wykorzystaniem prototypów
sposoby na szybkie, niedrogie i efektywne badania użytkowników online
cele, techniki i zasady prowadzenia kampanii marketingowych
Strategia UX - by zrobić na użytkowniku jak najlepsze wrażenie!
O autorze:
Jaime Levy od ponad dwudziestu lat zajmuje się projektowaniem innowacyjnych prototypów i produktów dystrybuowanych na nośnikach fizycznych, urządzeniach mobilnych, w internecie oraz w telewizji interaktywnej. Jest ekspertką w dziedzinie strategii UX. Szefuje agencji konsultingowej JLR Interactive, obsługującej startupy i duże przedsiębiorstwa. Prowadzi zajęcia na takich uczelniach, jak Art Center of Pasadena, New York University, Royal College of Art, UCLA Extension czy University of Southern California. Zabiera głos na konferencjach, prowadzi warsztaty i szkolenia.
Szczegóły
Tytuł: Strategia UX. Techniki tworzenia innowacyjnych rozwiązań cyfrowych. Wydanie IIAutor: Jaime Levy
Wydawnictwo: Helion
ISBN: 9788328382893
Tłumacz: Gutowski Maksymilian, Sałbut Bartosz
Języki: polski
Rok wydania: 2021
Ilość stron: 216
Oprawa: Miękka
Recenzje
Informacje:
Klienci, którzy kupili oglądany produkt kupili także:
Harry Potter and the Philosophers Stone
Bloomsbury
Dizajn na co dzień
Karakter
CPN Znak, identyfikacja, historia
Karakter
Słowa są jak ptaki, które uczymy śpiewać.
O znaczeniach i tajemnicach języka
O znaczeniach i tajemnicach języka
Copernicus Center Press