Książka systematyzuje pedagogikę pracy i osadza ją w nurcie naukowości, artykułując kryteria, które nadają charakter naukowo-teoretyczny pedagogice pracy jako subdyscyplinie pedagogicznej. Nauka i jej wymagania wyznaczyły strukturę monografii, którą ujęto w cztery rozdziały. Rozdział pierwszy ukazuje swoistość pedagogiki pracy wpisaną w jej struktury wiedzy z układem pojęciowym, rozdział drugi - metodologii, rozdział trzeci poświęcony został teoriom pedagogiki pracy, zaś czwarty, teoretyczności, dyscyplinarności i instytucjonalizacji tej dyscypliny pedagogicznej.
Przyjęte holistyczne podejście łączy aspekty naukoznawcze z tematyką pedagogiki pracy i czyni monografię cenną pozycją dla środowisk naukowych, a także studentów specjalizujących się w obszarze pedagogiki pracy, ale również przydatną praktykom, w tym nauczycielom aktualnie starającym się o zatrudnienie w odbudowanym szkolnictwie zawodowym, a także doradców zawodowych oraz pracodawców i pracowników różnego szczebla zatrudnienia.
Producent:
Difin sp. z o.o.
ul. Kostrzewskiego 1
00-768 Warszawa (PL)
tel: 228514561
email: [email protected]
Szczegóły
Tytuł: Podstawy teoretyczno-metodologiczne pedagogiki pracy jako dyscypliny naukowejAutor: Barbara Baraniak
Wydawnictwo: Difin
ISBN: 9788366491649
Języki: polski
Rok wydania: 2021
Ilość stron: 354
Oprawa: Miękka
Redakcja: Difin
Recenzje
Informacje:
Klienci, którzy kupili oglądany produkt kupili także:
Pasażer
Literackie
Podróż ludzi Księgi
Literackie
Wczesne objawy autyzmu. Praktyczny przewodnik dla rodziców małych dzieci
Wydawnictwo Uniwersytetu Jagiellońskiego