Opakowanie jako narzędzie oddziaływania na nabywców. Zarządzanie opakowaniem w przedsiębiorstwie
PWE
W publikacji chciałam usystematyzować dotychczasową wiedzę o opakowaniu, a także zaktualizować ją o te obszary, które dotychczas nie były uwzględniane w rozpoznaniu naukowym. Jednoczenie nie uzurpuję sobie prawa, aby powiedzieć, że jest to najbardziej kompletne, jak i najbardziej aktualne dzieło, które znajduje się obecnie na rynku, gdyż ze swojego doświadczenia – zarówno jako naukowiec, jak i praktyk – doskonale zdaję sobie sprawę ze złożoności zjawiska, które starałam się uchwycić. Niemniej tą publikacją chciałabym przywrócić opakowaniu należną mu uwagę w obszarze nauk o zarządzaniu i marketingu, a także zainteresować tym tematem zarówno środowisko naukowe, jak i praktyków biznesu, pobudzając do dalszej eksploracji tematu, a także wymiany doświadczeń. Mam też nadzieję, że uda mi się zmniejszyć dysproporcje w postrzeganiu opakowań przez te dwa środowiska i trochę je do siebie zbliżyć. Mnie samej, jako młodemu naukowcowi i praktykowi, trudno było pogodzić te dwie perspektywy (naukową i biznesową), a usystematyzowanie tych zagadnień na tyle, aby podjąć się ich publikacji, zajęło mi kilka lat.
Autorka
Autorka
Szczegóły
Tytuł: Opakowanie jako narzędzie oddziaływania na nabywców. Zarządzanie opakowaniem w przedsiębiorstwieAutor: Monika Ratajczyk
Wydawnictwo: PWE
ISBN: 9788320824841
Języki: polski
Rok wydania: 2021
Ilość stron: 368
Format: 236x162x18 mm
Oprawa: Miękka
Waga: 0.58 kg
Recenzje
Informacje:
Klienci, którzy kupili oglądany produkt kupili także:
Linijka 30cm metalowa z uchwytem
Koh-I-Noor
Kardiologia Kompendium
PZWL Wydawnictwo Lekarskie
Roboty i drony – dawno temu, teraz i w przyszłości
Nasza Księgarnia
Długopis żelowy Sweet (437868)
Inwestycje
Prawo karne
C. H. Beck