Retail 4.0.
10 zasad handlu detalicznego w erze cyfrowej

PWE

  • Rok wydania: 2022
  • Format: 25 x 17.6 cm
  • Oprawa: Miękka
Wysyłka:
1-3 dni robocze + czas dostawy
Sugerowana cena
54,90 PLN
Nasza cena
46,81 PLN
Oszczędzasz 15%
Najniższa cena w ciągu ostatnich 30 dni: 46,14 zł



Rewolucja technologiczna ostatnich kilkudziesięciu lat zmieniła wiele założeń, na których opierał się świat handlu detalicznego.

Oczekiwania klientów rozwijają się z prędkością cyfrową: kupujący pragną coraz bardziej angażujących, spersonalizowanych doświadczeń. Informacje krążą z niezwykłą szybkością, rynek stał się bardziej horyzontalny, integracyjny i społeczny, a podróż klienta jest coraz mniej liniowa i przewidywalna.
Ten, kto wcześniej był tylko "odbiorcą" kampanii marketingowych i komunikacyjnych, dziś staje się protagonistą. Wiele firm postrzega to jako problem -  a nawet apokalipsę detaliczną, ale inne -  jako niezwykłą okazję.

Tezy i zasady zawarte w Retail 4.0 są wzbogacone o praktyczne wskazówki. Autorzy konfrontują swój punkt widzenia z prezesami i top menedżerami międzynarodowych firm, takich jak: Amazon, Autogrill, Boggi, Bridgestone, Brooks Brothers, Brunello Cucinelli, Campari Group, Carrefour, Coccinelle, Disneyland Paris, Eataly, Henkel, HSBC, KIKO Mediolan, La Martina, Levi Strauss & Co., Marks & Spencer, Moleskine, Mondadori Retail, Natuzzi, Safilo Group, SEA, Grupa Shiseido.

Szczegóły

Tytuł: Retail 4.0.
Podtytuł: 10 zasad handlu detalicznego w erze cyfrowej
Autor: Kotler Philip, Stigliano Giuseppe
Wydawnictwo: PWE
Kod paskowy: 9788320824773
Języki: polski
Rok wydania: 2022
Ilość stron: 350
Format: 25 x 17.6 cm
Oprawa: Miękka

Recenzje