Na naszym rynku produkty i usługi stają się coraz bardziej wymienne, a pozycja klientów umacnia się. Dlatego najważniejszym celem przedsiębiorstw staje się rozpoznanie potrzeb klientów.
Książka wyjaśnia w przystępny sposób strategie i metody budowania lojalności klienta. Omawiane są w niej zarówno podstawy psychologiczne, jak i aspekty organizacyjne.
Wiele praktycznych przykładów wyjaśnia, jak zastosować tę wiedzę w codziennej pracy.
Szczegóły
Tytuł: Kształtowanie dobrych relacji z klientamiPodtytuł: Jak przekonać i zatrzymać klientów firmy
Autor: Peter Kenzelmann
Wydawnictwo: BC Edukacja
Seria: Samokształcenie w biznesie
ISBN: 9788361059295
Tytuł oryginału: Kundenbindung
Język oryginału: niemiecki
Tłumacz: Moryl Beata
Języki: polski
Rok wydania: 2015
Ilość stron: 132
Format: 10.5x16.0cm
Oprawa: Miękka
Waga: 0.11 kg
Recenzje
Informacje:
Klienci, którzy kupili oglądany produkt kupili także:
Jak zdobyć przyjaciół i zjednać sobie ludzi
Studio Emka
Religia 2. Kochamy Pana Jezusa. Karty pracy dla klasy 2 szkoły podstawowej
AZ-12-01/10/P0-1/12
AZ-12-01/10/P0-1/12
Księgarnia Św. Wojciecha