Ludzie to istoty społeczne. Ich unikalnym mechanizmem przetrwania jest zdolność do współpracy. Najbardziej fundamentalną relacją na rynku jest współpraca, a nie konkurencja. Podstawowa relacja rynkowa to relacja handlowa – wymienianie się dobrami lub usługami na wzajemnie uzgodnionych warunkach.
Współpraca i handel są niemal tym samym. Jedno z tych pojęć pochodzi z obszaru etyki, a drugie z ekonomii, ale niezależnie od tego, jakiej nazwy użyjemy, działalność ta – współpraca z innymi ludźmi – to w dłuższej perspektywie czasowej nasza najlepsza nadzieja na lepsze życie. Badając handel i współpracę, badamy logikę, która spełnia obietnicę lepszego życia.
fragment książki
Współpraca i handel są niemal tym samym. Jedno z tych pojęć pochodzi z obszaru etyki, a drugie z ekonomii, ale niezależnie od tego, jakiej nazwy użyjemy, działalność ta – współpraca z innymi ludźmi – to w dłuższej perspektywie czasowej nasza najlepsza nadzieja na lepsze życie. Badając handel i współpracę, badamy logikę, która spełnia obietnicę lepszego życia.
fragment książki
Producent:
Freedom Publishing Sp. z o.o.
Plac Solny 14/3
50-062 Wrocław (Polska)
tel: 667560699
email: info@wydawnictwofp.pl
Szczegóły
Tytuł: Społeczeństwo handlowePodtytuł: Wprowadzenie do etyki i ekonomii
Autor: David Schmidtz, Robert Lusch, Cathleen Johnson
Wydawnictwo: Freedom Publishing
ISBN: 9788396049858
Liczba tomów: 1
Tytuł oryginału: Commercial Society: A Primer on Ethics and Economics
Język oryginału: angielski
Tłumacz: Wójtowicz Stanisław
Języki: polski
Rok wydania: 2021
Ilość stron: 494
Format: 15.0x21.0cm
Oprawa: Miękka
Waga: 0.65 kg
Recenzje
Informacje:
Klienci, którzy kupili oglądany produkt kupili także:
Prawo rezonansu
Studio Astropsychologii
Wściekli na Boga
Fundacja Prodoteo
Mord rytualny / Capital
Capital
Jak działa umysł
Zysk i S-ka