Książka niniejsza napisana została z myślą o tych, którzy muszą sprowadzić mniej lub bardziej złożone problemy menedżerskie, w tym założenie lub rozwój własnego przedsiębiorstwa, do podstawowego pytania:
Czy to się opłaci?
Pokazano tu, na praktycznych przykładach konkretnych przedsiębiorstw, jak stosować metody planowania biznesowego w różnych sytuacjach i dla różnych celów.
Czy to się opłaci?
Pokazano tu, na praktycznych przykładach konkretnych przedsiębiorstw, jak stosować metody planowania biznesowego w różnych sytuacjach i dla różnych celów.
Szczegóły
Tytuł: Biznes plan Jak go budować i analizowaćPodtytuł: Podręcznik
Autor: Krzysztof Opolski, Krzysztof Waśniewski
Wydawnictwo: CeDeWu
Kod paskowy: 9788360089477
ISBN: 978-83-600-8947-7
Języki: polski
Rok wydania: 2007
Ilość stron: 158
Format: 17.0x24.0cm
Oprawa: Miękka
Waga: 0.29 kg