Sztuka kochania klienta
dla szefa i dla zwykłych ludzi

CeDeWu

  • Rok wydania: 2018
  • Format: 14.0x21.5cm
  • Oprawa: Twarda
Wysyłka:
1-3 dni robocze + czas dostawy
Sugerowana cena
47,60 PLN
Nasza cena
43,23 PLN
Oszczędzasz 10%
Najniższa cena w ciągu ostatnich 30 dni: 32,53 zł



Punkt widzenia zależy od punktu siedzenia. Jeśli siedzisz wysoko lub planujesz, że wysoko zasiądziesz, przygotuj sobie boisko, abyś mógł się po nim bezpiecznie poruszać i wiedzieć, gdzie jest bramka, do której grasz. SZTUKA KOCHANIA KLIENTA mówi o praktyce zarządzania firmą. Niewiele tu teorii, wiele natomiast przykładów z praktyki, trochę złośliwości, trochę żartów i dużo wskazówek praktycznych. To książka dla tych, których celem jest biznes skuteczny, etyczny i efektywny pod względem kosztów, którzy ciężko pracują na markę swojej firmy, a nie tylko na zdobycie certyfikatu jakości i którym zależy, by klienci i pracownicy stali się tej firmy ambasadorami. SZTUKA KOCHANIA KLIENTA nie jest podręcznikiem dla studentów, chyba że?, studiują w soboty i niedziele, a w dni powszednie chodzą do roboty. Ci bowiem znają realia biznesu i tym łatwiej skonfrontują rzeczywistość z wizją nowych możliwości. Czytelnik z pewną dawką zdrowego rozsądku i odrobiną fantazji jest moim wymarzonym odbiorcą. Anna Tiuryn W czasach, gdy produkty i usługi stały się do siebie bardzo podobne, a konkurencja na rynku gwałtownie rośnie, najważniejsza staje się jakość oraz marka. Książka, którą trzymasz w ręku to lektura obowiązkowa dla wszystkich menedżerów - a szczególnie szefów firm - którzy znajdą w niej bezcenne rady jak uporządkować procedury,ocenić (i docenić!) pracowników oraz zidentyfikować rzeczywiste potrzeby klientów.

Szczegóły

Tytuł: Sztuka kochania klienta
Podtytuł: dla szefa i dla zwykłych ludzi
Autor: Anna Tiuryn
Wydawnictwo: CeDeWu
ISBN: 9788360089583
Języki: polski
Rok wydania: 2018
Ilość stron: 176
Format: 14.0x21.5cm
Oprawa: Twarda
Waga: 0.33 kg

Recenzje