W swej pracy autor wyczerpująco przedstawia istotę e-biznesu, jego rodzaje, formy oraz modele. Szczególną uwagę zwraca na rolę promocji w sieci, która pomaga w utrzymaniu przewagi konkurencyjnej. Podjęta przez autora jest niezwykle ważna dla gospodarki i społeczeństwa. Główne atuty książki to: spójna i logiczna konstrukcja wartościowe połączenie rozważań teoretycznych i praktycznych dotyczących e-biznesu dobre osadzenie w literaturze przedmiotu ciekawe studia przypadków dr hab. Agnieszka Budziewicz-Guźlecka, prof. US
Szczegóły
Tytuł: E-biznesPodtytuł: Modele i tendencje
Autor: Tomasz Bober
Wydawnictwo: Scholar
ISBN: 9788366470804
Języki: polski
Rok wydania: 2021
Ilość stron: 112
Oprawa: Miękka
Recenzje
Informacje:
Klienci, którzy kupili oglądany produkt kupili także:
Inteligentny inwestor
Studio Emka
Ketogeniczna Biblia
Vital
Trzy reguły
Jak myślą wyjątkowe firmy
Jak myślą wyjątkowe firmy
Wydawnictwo Naukowe PWN