Monografia ukazuje (...) nie tylko złożoność i multidyscyplinarność rozumienia zdrowia oraz specyfiki jego promocji, ale także wyjaśnia zagadnienia związane z marketingiem społecznym i kampaniami społecznymi, a przede wszystkim pozwala na zapoznanie się z polskimi kampaniami społecznymi promującymi zdrowie tworzonymi przez instytucje publiczne, organizacje społeczne i podmioty komercyjne. (...) Jestem przekonana, że spotka się z zainteresowaniem badaczy reprezentujących różne dyscypliny naukowe oraz twórców kampanii społecznych, będzie mogła również być wykorzystywana w dydaktyce akademickiej. Dla teoretyków zajmujących się zagadnieniami związanymi z promocją zdrowia może stać się cenną podstawą do analiz porównawczych, a dla praktyków tworzących kampanie – źródłem wiedzy o aktualnych trendach w tej dziedzinie.
Z recenzji prof. Katarzyny Pokornej-Ignatowicz
Z recenzji prof. Katarzyny Pokornej-Ignatowicz
Szczegóły
Tytuł: Kampanie społeczne promujące zdrowie w Polsce w latach 1989-2020Autor: Magdalena Pataj
Wydawnictwo: UMCS
ISBN: 9788322795354
Języki: polski
Rok wydania: 2021
Ilość stron: 382
Oprawa: Miękka
Recenzje
Informacje:
Klienci, którzy kupili oglądany produkt kupili także:
Psychologia
Rebis