Tworzenie najlepszych ofert.
Produkty i usługi, na których zależy klientom

Onepress

  • Rok wydania: 2022
  • Format: 24.0x19.0cm
  • Oprawa: Miękka
Wysyłka:
1-3 dni robocze + czas dostawy
Sugerowana cena
89,00 PLN
Nasza cena
66,03 PLN
Oszczędzasz 26%
Najniższa cena w ciągu ostatnich 30 dni: 60,93 zł



Pozornie skazany na sukces projekt często kończy się katastrofą. Powodów jest mnóstwo. Może to być błędne zdiagnozowanie oczekiwań klientów lub skoncentrowanie się bardziej na technologiach niż potrzebach przyszłych użytkowników. Nierzadko problemem okazuje się złe zarządzanie zespołem. Bywa i tak, że obiecujący projekt pochłania mnóstwo pieniędzy, czasu i energii, zanim w końcu staje się jasne, że oparto go na opiniach, a nie na faktach. Czy można jakoś uniknąć podobnych frustracji? Można, wystarczy zrozumieć i stosować wzorce tworzenia wartości - i właśnie o tym jest ta książka. Pokazano w niej, jak wykorzystać pozyskane informacje do opracowania propozycji, które bezpośrednio pomogą klientom w rozwiązaniu ich problemów. Przedstawiono techniki harmonizowania zespołu, służące poprawie komunikacji między jego członkami, a także jakości tworzonych wartości. Sporo miejsca poświęcono testowaniu koncepcji, co pozwala na równoczesne minimalizowanie ryzyka porażki i realizację nowatorskich zamierzeń. Te wszystkie trudne zadania stają się o wiele łatwiejsze, jeśli do ich wykonania stosuje się odpowiednie narzędzia. Również one zostały tu wyczerpująco opisane. Dzięki tej książce: zrozumiesz wzorce tworzenia wartości zaczniesz w pełni wykorzystywać doświadczenia i umiejętności ludzi z Twojego zespołu unikniesz marnowania zasobów na błędne koncepcje zaczniesz opracowywać, testować i dostarczać to, czego chcą klienci nauczysz się korzystać z odpowiednich narzędzi podczas opracowywania propozycji wartości Pozwól klientom docenić to, co dla nich przygotujesz!

Szczegóły

Tytuł: Tworzenie najlepszych ofert.
Podtytuł: Produkty i usługi, na których zależy klientom
Autor: Alexander Osterwalder, Yves Pigneur, Gregory Bernarda, Alan Smith
Wydawnictwo: Onepress
ISBN: 9788328385252
Tytuł oryginału: Value Proposition Design: How to Create Products and Services Customers Want
Język oryginału: angielski
Tłumacz: Sielicki Leszek
Języki: polski
Rok wydania: 2022
Ilość stron: 312
Format: 24.0x19.0cm
Oprawa: Miękka
Waga: 0.53 kg

Recenzje