Pozornie skazany na sukces projekt często kończy się katastrofą. Powodów jest mnóstwo. Może to być błędne zdiagnozowanie oczekiwań klientów lub skoncentrowanie się bardziej na technologiach niż potrzebach przyszłych użytkowników. Nierzadko problemem okazuje się złe zarządzanie zespołem. Bywa i tak, że obiecujący projekt pochłania mnóstwo pieniędzy, czasu i energii, zanim w końcu staje się jasne, że oparto go na opiniach, a nie na faktach. Czy można jakoś uniknąć podobnych frustracji?
Można, wystarczy zrozumieć i stosować wzorce tworzenia wartości - i właśnie o tym jest ta książka. Pokazano w niej, jak wykorzystać pozyskane informacje do opracowania propozycji, które bezpośrednio pomogą klientom w rozwiązaniu ich problemów. Przedstawiono techniki harmonizowania zespołu, służące poprawie komunikacji między jego członkami, a także jakości tworzonych wartości. Sporo miejsca poświęcono testowaniu koncepcji, co pozwala na równoczesne minimalizowanie ryzyka porażki i realizację nowatorskich zamierzeń. Te wszystkie trudne zadania stają się o wiele łatwiejsze, jeśli do ich wykonania stosuje się odpowiednie narzędzia. Również one zostały tu wyczerpująco opisane.
Dzięki tej książce:
zrozumiesz wzorce tworzenia wartości
zaczniesz w pełni wykorzystywać doświadczenia i umiejętności ludzi z Twojego zespołu
unikniesz marnowania zasobów na błędne koncepcje
zaczniesz opracowywać, testować i dostarczać to, czego chcą klienci
nauczysz się korzystać z odpowiednich narzędzi podczas opracowywania propozycji wartości
Pozwól klientom docenić to, co dla nich przygotujesz!
Szczegóły
Tytuł: Tworzenie najlepszych ofert.Podtytuł: Produkty i usługi, na których zależy klientom
Autor: Alexander Osterwalder, Yves Pigneur, Gregory Bernarda, Alan Smith
Wydawnictwo: Onepress
ISBN: 9788328385252
Tytuł oryginału: Value Proposition Design: How to Create Products and Services Customers Want
Język oryginału: angielski
Tłumacz: Sielicki Leszek
Języki: polski
Rok wydania: 2022
Ilość stron: 312
Format: 24.0x19.0cm
Oprawa: Miękka
Waga: 0.53 kg
Recenzje
Informacje:
Klienci, którzy kupili oglądany produkt kupili także:
Marketing
Satysfakcja klienta i rozwój przedsiębiorstwa.
Satysfakcja klienta i rozwój przedsiębiorstwa.
Wydawnictwo Naukowe PWN
Content marketing i social media
Jak przyciągnąć klientów
Jak przyciągnąć klientów
Wydawnictwo Naukowe PWN
Neuromarketing w Internecie.
Pozytywne doświadczenia klientów w świecie cyfrowym
Pozytywne doświadczenia klientów w świecie cyfrowym
Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego
Marketing 5.0.
Technologie Next Tech
Technologie Next Tech
MT Biznes