Media dwudziestolecia

Narodowe Centrum Kultury

  • Rok wydania: 2021
  • Format: 24.0 x 17.0 cm
  • Oprawa: Miękka
Wysyłka:
Niedostępna
Sugerowana cena
42,00 PLN
Nasza cena
33,81 PLN
Oszczędzasz 20%
Najniższa cena w ciągu ostatnich 30 dni: 0,00 zł



Pełna fascynujących postaci i ciekawostek.

W niebanalnej oprawie graficznej.
Opatrzona propozycjami zadań i projektów do samodzielnej realizacji.

Dwudziestolecie międzywojenne to okres pod wieloma względami wyjątkowy, choć trudny. Powiew wolności działał ożywczo na rozmaite obszary życia. Atmosfera sprzyjała rozwojowi biznesu, handlu, nauki, a także kultury i sztuki. Obok uznanych dziedzin rozwijały się także zupełnie nowe – media XX wieku.
Kolejny tom z serii „20 lat XX wieku” pokazuje barwny świat fotografii, radia, filmu, czasopism oraz początki telewizji – mediów, które w latach dwudziestych i trzydziestych ubiegłego stulecia zawładnęły sercami szerokiej publiczności.

Szczegóły

Tytuł: Media dwudziestolecia
Autor: Małgorzata Bogunia-Borowska, Joanna Rzońca
Wydawnictwo: Narodowe Centrum Kultury
Kod paskowy: 9788379824045
ISBN: 978-83-7982-404-5
Języki: polski
Rok wydania: 2021
Ilość stron: 256
Format: 24.0 x 17.0 cm
Oprawa: Miękka

Recenzje