Praca zawiera obszerne, stosunkowo szczegółowe omówienie kilku kluczowych zagadnień ogólnych, zwłaszcza rozwoju, przedsiębiorczości, instytucji, a obok nich szeregu kategorii odnoszących się do przedsiębiorczości społecznej. Autorka odwołała się do bogatego zasobu literatury, co pozwoliło jej ująć szerokie tło problematyki w aspekcie dynamicznym, historycznym. Ta solidna, podręcznikowa podstawa służy Autorce do analizy empirycznej, która objęła opis instytucjonalnego otoczenia polskiej przedsiębiorczości społecznej.
prof. dr hab. Juliusz Gardawski
Agnieszka Pacut ? doktor nauk ekonomicznych, pracownik naukowo-dydaktyczny Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie. Współpracuje z Ośrodkiem Badania Gospodarki Społecznej Urzędu Statystycznego w Krakowie. Jej zainteresowania naukowe obejmują: przedsiębiorczość społeczną, organizacje pozarządowe, partycypację społeczną, polityki publiczne, metodologię badań.
Szczegóły
Tytuł: Rozwój przedsiębiorczości społecznej w PolsceAutor: Agnieszka Pacut
Wydawnictwo: Scholar
ISBN: 9788366470491
Języki: polski
Rok wydania: 2022
Ilość stron: 182
Oprawa: Miękka
Recenzje
Informacje:
Klienci, którzy kupili oglądany produkt kupili także:
Włączenie cyfrowe droga do reintegracji społecznej
Wydawnictwo Uniwersytetu Warszawskiego
Przedsiębiorczość społeczna
Teoria i praktyka
Teoria i praktyka
Nieoczywiste
Psychologia pozytywna
Nauka o szczęściu, zdrowiu, sile i cnotach człowieka
Nauka o szczęściu, zdrowiu, sile i cnotach człowieka
Wydawnictwo Naukowe PWN
Psychologia przedsiębiorczości
Wydawnictwa AGH
Pomoc społeczna
Idea ? rozwój ? instytucje
Idea ? rozwój ? instytucje
Wydawnictwo Naukowe PWN